Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

I-MIEV 16 kWh, 2013, 56000km, DAB+, SERVICEHEFTE, LED, EU-GODKJENT

Startet av arnegp, fredag 21. februar 2020, klokken 20:26

« forrige - neste »

arnegp

Lodder stemninga her litt før den evnt går ut på Finn. Flere bilder kan fåes ved interesse. Dere kan også få lenket finn-brukeren min for å se 100% positive tilbakemeldinger slik at dere kan stole på meg.  Jeg kopierer inn teksten til annonsen og legger ved et par bilder.

Modell 2013, men registrert 2014. km-stand: 56000

Ønsket pris 60.000,-

Vi selger vår trofaste og utrolig gode i-miev da jobbsituasjonen vår ikke krever bil lengre. Bilen har aldri gitt oss noen som helst problemer og er utrolig billig i drift. Bilen er overraskende romslig inni og vi har fint kjørt rundt med to barnestoler og vogn.

Den er meget godt vedlikeholdt og har mye ekstrautstyr. Alle servicer er utført hos merkeforhandler der den ble kjøpt og den siste hos Mekonomen (juni 2019). Servicehefte følger med. EU godkjent oktober 2018 uten anmerkninger. 

Det følger med 2 ladekabler - en som passer i vanlig stikkontakt (schuko) og en til type 2 lader som (10 meter). 

Det følger også med fjernkontroll for klimakontroll og tidsstyrt lading. Med den kan du forvarme bilen når den er koblet til strøm og gir muligheten til å komme til en varm og isfri bil. Forvarmet bil gir også økt kjørelengde på batteriet. 

Originale felger på både sommer og vinterhjul, så man bruker samme muttere. Alle felgene er lakkert i matt sort.

Bilen har litt ekstra utstyr så den ser litt bedre ut. Det er original ettermontert takspoiler. Originalt formtilpasset bagasjeromstrau. Original beskyttelsesfolie på bakfanger. Det er også matt sort beskyttelsesfolie på tak og på panser. Det i front viser noen merker da det har antakelig tatt av for steinsprut eller lignende. 

Det er LED hovedlys originalt. Ellers er det ettermontert xenon fjernlys og nesten alle andre pærer er skiftet ut med LED pærer. 

Ettermontert Pioneer DAB+ radio med original ramme. Original radioenhet medfølger. Også lagt opp for handsfree til telefon. 

Det følger med to stk nøkler - en med sentrallås og en uten. 

Angående batteriet har verkstedet ikke anmerket noe og sagt at det holder seg bra. Det er vanskelig å oppgi noen god rekkevidde på bilen da det avhenger så mye av kjørestil, temperatur, værtype, høydemeter og fart. I vinter har vi kjørt den ca 7-8 mil med blandet kjøring på motorvei og by på en ladning. På sommeren anslår jeg ca 9-10 mil. Som sagt avhenger dette mye av kjørestil og vær.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA