Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Løsnet liten bolt funnet fotbrønn førersiden

Startet av Snowjoggs, lørdag 21. november 2020, klokken 16:23

« forrige - neste »

Snowjoggs

Hei

Mener jeg kjente en formening om at noe spratt på foten min når jeg var ute å kjørte om dagen, tenkte ikke noe mer over det.

Idag når jeg skulle støvsuge fant jeg denne lille krabaten på gulvmatten på førersiden. Eneste plassen den kan se ut til å komme fra er et av to små hull rett ovenfor gasspedalen. Noen som har peil? Har dere andre bolter i begge hullene som vist på bilder? Hadde vært greit å slippe å dra den inn til SC for dette.

apehest

Har ikke solbriller i umiddelbar nærhet så jeg kan få en god formening om størrelsen.
På det bilmerket jeg har inngående kjennskap til brukes skruer som er konet i enden slik som denne ofte til å holde ting fast i den bærende konstruksjonen.
F.eks. seteramme til karosseri.


Mao. kom deg på verksted.

Autowinder

De to bolthullene holder den doble fustasjopphengings-forkoblingen og er kritisk, kom teg til Tesla snarest ;-P

Jeg har hatt 16 biler opp gjennom, og det har alltid ligget løse skruer i plast og metall i de fleste av dem. Alltid gått bra. Ingen montører holder akkorden eller kvota om de skal pirke frem en mistet skrue. De på Tesla kan nok ikke gi noe svar på hvor den skal sitte heller tipper jeg. Men følg med på nye ulyder for sikkerhets skyld.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA