Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forvarming

Startet av Stigern, søndag 02. februar 2020, klokken 07:10

« forrige - neste »

Stigern

Sitat fra: Elmo på onsdag 19. februar 2020, klokken 19:18
Jeg fikk mail idag:
Sitat fra: Seat
Appen er dessverre forsinket og jeg har for tiden ingen estimat for når den vil være tilgjengelig.
Så fort appen er klar vil vi sende mail med informasjon om appen og link til nedlastning.

Greit sommeren snart er her da :) slipper å tenke på forvarming osv :)

Får holde med å ca vite når man skal ut på tur

Elmo

Idag klarte jeg for første gang å starte forvaring via SeatConnect på web (på mobilen).
Har fått info fra bilen i over en uke, men idag tok den altså imot kommando og.  :+1:
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

BatteriOgFossil

#17
Sitat fra: Elmo på onsdag 04. mars 2020, klokken 08:13
Idag klarte jeg for første gang å starte forvaring via SeatConnect på web (på mobilen).
Har fått info fra bilen i over en uke, men idag tok den altså imot kommando og.  :+1:

Ja samme her. Ja, var fint å kunne sette seg inn i en forvarmet bil når jeg skulle kjøre hjem fra jobb. Og det uten at den var koblet til strøm.

Stigern

Sitat fra: Mii2 på onsdag 04. mars 2020, klokken 17:16
Sitat fra: Elmo på onsdag 04. mars 2020, klokken 08:13
Idag klarte jeg for første gang å starte forvaring via SeatConnect på web (på mobilen).
Har fått info fra bilen i over en uke, men idag tok den altså imot kommando og.  :+1:

Ja samme her. Var fint å kunne sette seg inn i en forvarmet bil når jeg skulle kjøre hjem fra jobb. Og det uten at den var koblet til strøm.

Har da fått til det siden de slapp Seat Connect på web jeg, hurtigstart har gått smurt.

BatteriOgFossil

#19
Sitat fra: Stigern på torsdag 05. mars 2020, klokken 22:30
Har da fått til det siden de slapp Seat Connect på web jeg, hurtigstart har gått smurt.

Jeg også, har gått som smurt. (jeg redigerte mitt forrige innlegg som var klønete/dårlig/feil formulert)

Mippen

Appen virker og AC kjøler bra 😅
Fremtiden er elektrisk.

Elmo

#21
Min viste også sånn første gang jeg åpnet den
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

goggo

Null grader Kelvin :)

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA