Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

90 prosent igjen, og varsel om lavt batteri!

Startet av EV-FTW, torsdag 23. januar 2020, klokken 16:39

« forrige - neste »

EV-FTW

Noen som har opplevd dette? Bilen har 90 prosent igjen, men kom opp med varsel om lite strøm, og anbefaling om å lade.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

torasbjoern

Hei,

Det er rart. Jeg har aldri opplevd det før. Hvordan gikk det når du skrudde av og på motoren?

EV-FTW

Jeg skrudde av, ventet litt, og skrudde på, da kom det ikke opp. Så er nok en bug i systemet, var bare litt merkelig. Aldri opplevd det før jeg heller.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Zimon

Mystisk, aldri sett eller hørt noe slikt på Ioniq selv. Må ha vært en glitch i matrix'en. :P

Om det skjer igjen så rapporter det inn til Hyundai Norge, eller via merkeverksted. Få dem til å oppgradere firmware om du ikke allerede har nyeste.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

ProsjektX

Fikk dette varslet et par ganger på min 2017 Ioniq, men trodde dette var dekket av en SW update. Også andre har sett dette på 2017 ihvertfall
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA