Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Standard seter foran

Startet av telcontar, torsdag 23. januar 2020, klokken 10:43

« forrige - neste »

telcontar

Er det bare meg eller ser disse setene veldig vide og flate ut? GT'en har veldig fine seter, mens resten har disse.


Chimp

Det er ikke bare deg! Skulle hatt GT-setene som mulighet i First Edition/Premium. Disse gir for lite støtte etter min smak.

Noen som forøvrig vet om det er luft? Det står varme i setene, men ingenting om kjøling. Ser at de er perforerte, men kanskje ikke nok til å tilby kaldluft?

telcontar

Kun varme som er bekreftet, og merkelig nok ikke mulig å få varme i baksetene. Jeg liker bilen, men slike mangler på en bil til 600k++ så mister man fort interessen.

Skal på visning på Skien, hvis det blir tillatt å sitte i bilen vel og merke.

Model Y frister mer, men tilbakeholden der pga Tesla deres nivå på kvalitet.

batterimannen

Model Y får vel det meste, men sannsynligvis ikke varme i ratt. Den får heller ikke HUD, i likhet med alle andre Teslaer. På et aller annet må man til slutt gjøre kompromiss når man skal velge elbil. 
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

MooCow

Sitat fra: batterimannen på torsdag 23. januar 2020, klokken 13:44
Model Y får vel det meste, men sannsynligvis ikke varme i ratt. Den får heller ikke HUD, i likhet med alle andre Teslaer. På et aller annet må man til slutt gjøre kompromiss når man skal velge elbil.

Hmmm heit anna inntrykk enn eg har då, Tesla Model 3 har jo ikkje store utvalget. Generelt så tilbyr jo dei fleste billeverandørar mulegheiten til å få meir utstyr enn Model 3 ???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA