Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilling gjennomført..noen flere?

Startet av Roy Aasen, onsdag 22. januar 2020, klokken 20:13

« forrige - neste »

mroek

Sitat fra: MOV på onsdag 15. juli 2020, klokken 12:11
Takk for link 👍🏻 men er det VIN nummeret man legger inn/søker på? og hvor legger man inn VIN nummeret (hvilket felt)?

Ja, VIN. Legg det inn i feltet "Cargo ID". Alt annet blankt.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Barrabas

Takk for hjelp med med å legge inn ønsket tekst i stedet for hele web adressen @mroek. Har sett mange tester av P2 og det ser meget bra ut. En ting jeg stusser på er at ingen har åpnet bagasjerom ved å sveipe foten under støtfanger. Det står i spec at den skal ha det. Kan jo være at disse demobilene ikke er komplett, eller at de rett og slett ikke testet det.

mroek

Sitat fra: Barrabas på onsdag 15. juli 2020, klokken 15:24
Takk for hjelp med med å legge inn ønsket tekst i stedet for hele web adressen @mroek. Har sett mange tester av P2 og det ser meget bra ut. En ting jeg stusser på er at ingen har åpnet bagasjerom ved å sveipe foten under støtfanger. Det står i spec at den skal ha det. Kan jo være at disse demobilene ikke er komplett, eller at de rett og slett ikke testet det.

Neida, det er mange testere som har demonstrert dette, bl.a i flere av de tyske youtube-videoene. Det fungerer ikke 100% på alle demobilene, men på flere av dem virker det. Man må sparke inn under fangeren og ta foten ut med en gang. Ikke holde den der. Sveiping fungerer muligens også, men offisielt er at altså sparking inn/ut som gjelder.

Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

alagerqv

Sitat fra: mroek på onsdag 15. juli 2020, klokken 12:15
Sitat fra: MOV på onsdag 15. juli 2020, klokken 12:11
Takk for link 👍🏻 men er det VIN nummeret man legger inn/søker på? og hvor legger man inn VIN nummeret (hvilket felt)?

Ja, VIN. Legg det inn i feltet "Cargo ID". Alt annet blankt.

Ser ikke noe felt som heter "Cargo ID". Jeg ser "Booking Number", "Bill of Loading Number" og "Customer Refernce Number".

Får ikke treff på noen av de, jeg fikk på den forrige linken som ikke virker lenger, men til en båt som var ett helt annet sted enn den skulle ha vært... Titius

mroek

Prøv å åpne linken i Chrome. Jeg får faktisk ikke samme side i Chrome som i Firefox.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

alagerqv


mroek

Merkelig. Ser ut for at det ikke fungerer lenger hos meg heller. Jeg har tilfeldigvis en fane oppe fra før, og der fungerer det fremdeles, men kopierer jeg samme link over til en ny fane, så får jeg den begrensede versjonen uten mulighet for søk på Cargo ID.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

bno

#112
Sitat fra: mroek på onsdag 15. juli 2020, klokken 15:32
Sitat fra: Barrabas på onsdag 15. juli 2020, klokken 15:24
Takk for hjelp med med å legge inn ønsket tekst i stedet for hele web adressen @mroek. Har sett mange tester av P2 og det ser meget bra ut. En ting jeg stusser på er at ingen har åpnet bagasjerom ved å sveipe foten under støtfanger. Det står i spec at den skal ha det. Kan jo være at disse demobilene ikke er komplett, eller at de rett og slett ikke testet det.

Neida, det er mange testere som har demonstrert dette, bl.a i flere av de tyske youtube-videoene. Det fungerer ikke 100% på alle demobilene, men på flere av dem virker det. Man må sparke inn under fangeren og ta foten ut med en gang. Ikke holde den der. Sveiping fungerer muligens også, men offisielt er at altså sparking inn/ut som gjelder.

Funker som bare det, men kun hvis man har keyfob eller mobiltelfon aktivert i lomma. Bare å sveipe under ikke noe spesielt fiksfas. Åpne og lukke selvsagt. Fantastisk bil å kjøre.

Barrabas

Sitat fra: mroek på torsdag 16. juli 2020, klokken 20:50
Merkelig. Ser ut for at det ikke fungerer lenger hos meg heller. Jeg har tilfeldigvis en fane oppe fra før, og der fungerer det fremdeles, men kopierer jeg samme link over til en ny fane, så får jeg den begrensede versjonen uten mulighet for søk på Cargo ID.

Samme her, de har sikkert igjen fikset slik at vi ikke skal få søke på dette av en eller annen grunn. Jeg tok bilde av siden når det virket. Fikk opp fartøy Titius som var nylig i Zebrugge og Bremerhaven med 849 biler.

Barrabas

#114
Jeg legger ut link over alle VIN nummer, 849 stk som nylig kom med fartøy Titus for de som har lyst å lete etter sin bil.

Link

Legg inn "CNDLI1914511" i booking nummer.

batterimannen

Sitat fra: Barrabas på fredag 17. juli 2020, klokken 11:14
Jeg legger ut link over alle VIN nummer, 849 stk som nylig kom med fartøy Titus for de som har lyst å lete etter sin bil.

Link

Legg inn "CNDLI1914511" i booking nummer.

849 som skal videre til Norge? Eller til hele Europa?
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Barrabas

Om de 849 skal til Norge er ikke mulig å vite ut fra transport opplysningene. Alle ble satt av i Zebrugge inkludert min. Dette var bare et lass. Det har vært skip med P2 før dette som nevnt tidligere i trådene. Det var et skip med over 1200 biler som ankom i slutten av juni mener jeg.

Sim

Ny batch med P2 med avreise fra Shanghai i dag. ETA Zeebrugge 26.august. Bilen min er lastet opp på dette skipet.

Søk på booking nr "CNSHA1926455" om du finner ditt VIN nr. Bruk samme link som tidligere.

Svein Erik

Bestillte for en måned siden og bilen er på båten, kjempemessig!

mroek

Sitat fra: Svein Erik på mandag 20. juli 2020, klokken 00:06
Bestillte for en måned siden og bilen er på båten, kjempemessig!

Ja, det ser virkelig ut for at de har grei fart på pressa der borte nå. Det store problemet blir nok logistikken videre, og hvilken kapasitet de har til faktisk å få levert ut bilene. Det ser litt dårlig ut for øyeblikket (bilene som kom til Zeebrugge i juni er fremdeles ikke i nærheten av å bli utlevert), og det var "bare" 599 biler. Nå er det jo flere tusen flere biler på båter som er på vei.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA