Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilling gjennomført..noen flere?

Startet av Roy Aasen, onsdag 22. januar 2020, klokken 20:13

« forrige - neste »

Roy Aasen

Med levering august. Så får vi se om det stemmer🙂

haggen

Ja vi trenger en tråd som er litt possitiv her, det er jo bare syting og klaging  ;) Jeg har også bestillt, og har også fått antydet levering August. Gleder meg allerede. Det ble void, 19" hjul v+s, hengerfeste og mattesett. Tror dette blir bra.
Bmw i3 2014-2017
Volvo V60 plinn hybrid 2017-2020
Mercedes EQC AMG Edittion Juni 2021

AllTheFun

Bestillingen ble lagt inn den 21.01 :D
Levering i august her også, leasing bilen skal inn i slutten av juli så det blir spennende. Valgte fargen Snow, vippa lenge mellom thunder og midnight, men ut fra bildene jeg har sett, kom linjene på bilen best frem i hvit(personlig mening ;)). Syns den så bra ut uansett, så kan ikke gå veldig feil :+1:
19"hjul, hengerfeste, takstativ, og mattesett. Håpa de mulighet for å kjøpe ladestasjon, men får google litt angående det.

Syns Folk er litt for kritiske av og til her inne, klager litt voldsomt over småting. Da selvom de har bestemt seg for å ikke kjøpe.
Jeg gleder meg uansett veldig til august nå :D


LASOL

#3
Bestilling her også. Har opplevd god info ved besøk i showroom og ikke minst at chatten virker! (Det har jeg ikke vært vant til de siste 5 årene, kjører Tesla)  Lot fargevalg bli avgjort av datter, ble Thunder, er litt spent på den men kjedelig om alle biler er hvite eller sorte :) Det ble derfor ikke skinn interiør men tok performance pakken selv om jeg helst ikke ville ha gule sikkerhetsbelter.. Liker at den kan bestilles med performance og hengerfeste!
Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

Nangen

Sitat fra: AllTheFun på torsdag 23. januar 2020, klokken 08:14
Bestillingen ble lagt inn den 21.01 :D
Levering i august her også, leasing bilen skal inn i slutten av juli så det blir spennende. Valgte fargen Snow, vippa lenge mellom thunder og midnight, men ut fra bildene jeg har sett, kom linjene på bilen best frem i hvit(personlig mening ;)). Syns den så bra ut uansett, så kan ikke gå veldig feil :+1:
19"hjul, hengerfeste, takstativ, og mattesett. Håpa de mulighet for å kjøpe ladestasjon, men får google litt angående det.

Syns Folk er litt for kritiske av og til her inne, klager litt voldsomt over småting. Da selvom de har bestemt seg for å ikke kjøpe.
Jeg gleder meg uansett veldig til august nå :D

Bestilt - levering i august! Midnight, 19", nappaskinn og vinterhjul. Men fant ikke takstativ i konfiguratoren...?

AllTheFun

Sitat fra: Nangen på torsdag 23. januar 2020, klokken 09:33
Sitat fra: AllTheFun på torsdag 23. januar 2020, klokken 08:14
Bestillingen ble lagt inn den 21.01 :D
Levering i august her også, leasing bilen skal inn i slutten av juli så det blir spennende. Valgte fargen Snow, vippa lenge mellom thunder og midnight, men ut fra bildene jeg har sett, kom linjene på bilen best frem i hvit(personlig mening ;)). Syns den så bra ut uansett, så kan ikke gå veldig feil :+1:
19"hjul, hengerfeste, takstativ, og mattesett. Håpa de mulighet for å kjøpe ladestasjon, men får google litt angående det.

Syns Folk er litt for kritiske av og til her inne, klager litt voldsomt over småting. Da selvom de har bestemt seg for å ikke kjøpe.
Jeg gleder meg uansett veldig til august nå :D

Bestilt - levering i august! Midnight, 19", nappaskinn og vinterhjul. Men fant ikke takstativ i konfiguratoren...?


Om du velger "uten finansiering", så kommer det opp et par ekstra valg i ekstrautstyr.

Roy Aasen

Har du trykket bekreft, så er jeg ikke sikker på om det lar seg endre.
En telefon til Polestar vil sørg for å løse problemet.

Blouberg

Ble en i fargen Thunder her og, levering august. 20" sommer og 19" vinter, hengerfeste.

Thule

Sitat fra: Roy Aasen på torsdag 23. januar 2020, klokken 13:22
Har du trykket bekreft, så er jeg ikke sikker på om det lar seg endre.
En telefon til Polestar vil sørg for å løse problemet.

Kan bekrefte at ordren vanskelig lar seg endre når man først har lagt inn endelig bestilling. Forhåndsbestilte tidlig i 2019, og bekreftet endelig bestilling i forrige uke med levering i juni. La opprinnelig inn Snow som farge, men, en par dager etter endelig bestilling dukket det opp noen real life bilder av bilen i Midnight som gjorde at vi forandret mening.. Og, etter flere henvendelser til support var konklusjonen deres at man ikke kan endre endelig bestilling. Eneste måte man kan gjøre dette på, er å kansellere og legge inn en ny ordre, med det resultat at man får nytt ordre(kø)nummer og ny leveringstid. Så, her falt vi ca 1000 plasser i køen, nå med levering august...

Roy Aasen

Det var nå en smule klønete av Polestar.  Jeg får bare ønske deg velkommen til oss med augustlevering da og håpe det ikke ramponerte dagen helt🤗

Spajderman

Har bestilt! Midnight med charcoal weavetech, performance og krok. Estimert levering i august, men håper vi får bilen før! Gleder meg!

JohnPGriff

Har bestilt (Void 20" 19" VH, HF, Charcoal) men usikkert hvis jeg skal kansellere. Depositum innbetalt 04.03.19 estimert leverings dato August 20. Flere på Facebook betalt depositum januar i år og fikk samme leverings dato som meg!!! Sendt 3 epost til PS om hvorfor jeg fikk ikke noen form for prioritering og etter over en uke har ikke fått svar. Ikke et godt tegn for hjelp i fremtiden.
I dag på PS's configurator for følgende land, har Norge de seneste estimert leverings dato for ordre lagt in idag:

       
  • Norge        august 20
  • Sverige      juli 20
  • UK             juli 20
  • Nederland juni 20
  • Tyskland    juni 20
Interessant å se i morgen estimert leveringsdato når folk uten en forhåndsreservasjon kan legge in en bestilling.
Ikke imponert med måtte PS kommunisere med meg.

E-Tron 55 S Line Sport Levert juni 2022
MG ZS EV Levert nov 2020
E-Tron 50 Advanced Sport Levert juli 2020 (Solgt)
I Pace FE Corris Grey Levert oct 2018 (Solgt)
Model S 75D (Solgt)
E- Golf (Solgt)
Leaf (Solgt)
Model S 85 (2013 - 2017 Solgt)

Polestar

Alle i Norge som har betalt depositum i 2019 får levert bilen samtidig. En stor leveranse i august.

Dette fikk jeg opplyst av en selger ved Polestar Space i Oslo.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Chimp

Det er i så fall grunn til å bli piss forbanna for de som har fått estimert juni siden de forhåndsbestilte og fullførte bestillingen først. Hvis jeg hadde slått til stod det juni-levering på min. Hadde jeg da fått den i august sammen med resten hadde jeg blitt temmelig pissed

Men:det er fortsatt bare ubekreftede rykter fra polestar space. de har sagt feil tidligere.

Roy Aasen

Spiller vel ingen rolle om det er juni eller august. Jeg la inn forskudd på ettersommeren, og har ikke blitt forespeilet noe tidspunkt for levering. Før nå etter bestillingen..kunne ikke interessere meg mindre om den kommer i juni eller september for den del.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA