Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

krestjann

Bestillte en LR hvit/svart 13/11 med levering Bodø. Ble oppringt i 17.12 med spm om jeg kunne dra til lillestrøm å hente bilen i romjula, noe jeg takket pent nei til. Så sent igår kveld 29/12 fikk jeg plutselig sms fra svv med forespørsel om førstegangs reg av bil!! idag så jeg at jeg er tildelt bil med utlevering 31.12 kl.19:00 i Kristiansand :o blir rett og slett søkkimponert over nivået på kommunikasjon og utlevering :-1:

jorgenask

Kjapp svipptur fra Kristiansand til Bodø da  :laugh: :P

HTechnic

Ganske desperat på å få ut bilene. Min erfaring fra bestilling til nå er terningkast 0. Rot på rot, flere telefoner med samme spørsmål om og om igjen.
Har fra dag en kun hatt vennlig tone, og bare sagt "ja, det går fint"
Flere utsettelser på levering, siste skulle være imorgen. Bilen er betalt og forsikring var i orden fra første lev dato. En desp selger ringer og prøver for andre gang å få meg til Lillestrøm å hente annen bil. Kunne bare glemme gratis lading/fsd 3mnd om ikke.
Bilen som er tildelt er i byen, men mangler byttedel. Blir utlevert i Januar når de har fått orden på bilen.
Idag registerte de bilen plutselig, selv om jeg ikke får den før januar :)
Rotete opplegg. Heldigvis ikke spiller ingenting noe rolle for min del, er ikke avhengig av å få bilen fort. Krysser fingrene for ett problemfritt bilhold når den først kommer :D

Toonster

Fikk utlevert min 3 LR i Brumunddal.

Smooth som bare det, overlevering innendørs, god tid for inspeksjon og bilen er helt topp så langt.

Selger informerte om at enkelte biler hadde problemer med varmepumpen, som sviktet ca etter 250 km på de som var trøblete.

Så da er det bare å krysse fingrene
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

dundun

Jeg bestilte i går og fikk melding etter 45 minutter om at den kunne hentes på Lillestrøm i dag. Ikke aktuelt å forlate hytta nyttårsaften, men leveringstiden var det jo lite å si på (jeg hadde egentlig foretrukket levering om et par mnd som estimert, men det er visst ikke så lett  ::) )
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld


hemi

3mnd FSD i norge hvor den gjør ca 0... YES! dette er pushet jeg trenger for å ta ut en tesla ;)

telcontar

Sitat fra: hemi på torsdag 31. desember 2020, klokken 10:51
3mnd FSD i norge hvor den gjør ca 0... YES! dette er pushet jeg trenger for å ta ut en tesla ;)

Etter 3mmd, sikkert mange som har 60k liggende til overs  :D

alagerqv

"Ettermontering" av FSD koster jo 75k... Latterlig... Også 60k ved bestilling er latterlig.

dejavu

Utlevering av LR fra Forus i går ettermiddag. Hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Sto inne i godt opplyst lokalet,med all verdens tid. Tesla hadde allerede merket av en skjevhet i bagasjeluka. Ellers fant jeg intet å sette fingen på. Tut å kjør! Du kan ikke vise dette vedlegget.
Mod.3,2021,AWD,HF

TKTS

Solgte min sen 2019 Model 3 Long range på mandag etter en time på finn og bestilte med en gang 2021 Model 3 performance. Ble oppringt av Tesla dagen etterpå der de sa at de kunne levere bil ganske kjapt da de hadde flere biler på lager med mine specs (Hvit med sort interiør, full fsd). Jeg sa at jeg ville vente til neste batch kommer for å være sikker på at jeg får de nye lyktene blant annet, noe selgeren fra Tesla sa var smart, kjekt med det nyeste nye. Nå ser jeg kina Model 3 kommer med oppvarmet ratt og nye dørtrekk, håper virkelig at dette blir også gjort på USA produserte bilene, kanskje jeg er heldig og får det på min..

alagerqv

Hvor står det at Kina-bilene har rattvarme? Ellers har alle P nye lykter så vidt vi har sett her på forumet. Inkl den jeg selv hentet tirsdag.


emurof

Sitat fra: alagerqv på torsdag 31. desember 2020, klokken 11:23
"Ettermontering" av FSD koster jo 75k... Latterlig... Også 60k ved bestilling er latterlig.

Ikke så latterlig nå lenger:


https://www.youtube.com/watch?v=dQG2IynmRf8

alagerqv

Jo, fortsatt ikke tillatt brukt her på berget. Misforstå meg ikke, fint at førerassistentsystemene blir bedre og bedre, men FSD er ikke tillatt, og i praksis funker det ikke ennå heller.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA