Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

model3pw

Fikk du 20 tommers Performance sommer og vinter utlevert?


Sitat fra: Solheim på onsdag 16. desember 2020, klokken 19:05
Måtte koble ved midtkonsoll ja. Har en fra teknikkmagasinet.

Er de nye med linse ja.

sycho

Skulle så ønske det kom en ny P i inventory som jeg kunne ha byttet til. Angrer skikkelig på at jeg bestilte LR og ikke P  :'(

felix

De har hatt flere 2021 P i inventory, også har de hatt rabatterte 2021 LR (ca 10000 i rabatt)

sycho

#2058
Vet dem har hatt det. Ble tilbudt en, takket ja, og da var den solgt før jeg fikk allokeringen. Fant en til, nei den skulle til Nederland. Lå under inventory biler i Norge.

Så ikke bare bare å bytte til en som er på sidene deres heller tydeligvis.

:laugh:

felix

Prøvde meg jeg og, ikke så lett, ting skjer så fort, og kommunikasjonen er treig når du skal ha hjelp av Tesla. Så om du skal ha en slik må du nesten bare trykke på kjøp nå, litt dumt om du allerede har en i bestilling.

alagerqv

Fikk også beskjed om å svare ja eller nei for levering 22/23 des.
Rød TM3P med sort interiør og vinterdekk, VIN 829x, så muligens med nye lykter og stort batteri.

Passer både dårlig å hente samt at bilen ikke er veldig «november levering» så måtte kjøpe noe annet i mellomtiden.

Om noen vil overta den kan sikkert det la seg ordne siden jeg funderer på å droppe den. Send meg i så fall en PM

royturbodiesel

Sitat fra: alagerqv på onsdag 16. desember 2020, klokken 21:16
Fikk også beskjed om å svare ja eller nei for levering 22/23 des.
Rød TM3P med sort interiør og vinterdekk, VIN 829x, så muligens med nye lykter og stort batteri.

Passer både dårlig å hente samt at bilen ikke er veldig «november levering» så måtte kjøpe noe annet i mellomtiden.

Om noen vil overta den kan sikkert det la seg ordne siden jeg funderer på å droppe den. Send meg i så fall en PM

Når bestilte du?
Jeg bestilte samme konfig som deg den 19/10 men har ikke fått noen lev dato ennå.
Bestilte riktignok u/vinterdekk, men de er det vel Vianor som leverer i alle fall.
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

thebadger

Sitat fra: royturbodiesel på onsdag 16. desember 2020, klokken 21:48
Sitat fra: alagerqv på onsdag 16. desember 2020, klokken 21:16
Fikk også beskjed om å svare ja eller nei for levering 22/23 des.
Rød TM3P med sort interiør og vinterdekk, VIN 829x, så muligens med nye lykter og stort batteri.

Passer både dårlig å hente samt at bilen ikke er veldig «november levering» så måtte kjøpe noe annet i mellomtiden.

Om noen vil overta den kan sikkert det la seg ordne siden jeg funderer på å droppe den. Send meg i så fall en PM

Når bestilte du?
Jeg bestilte samme konfig som deg den 19/10 men har ikke fått noen lev dato ennå.
Bestilte riktignok u/vinterdekk, men de er det vel Vianor som leverer i alle fall.
Det er Tesla som leverer dem. Før korona så sendte de dekkene som ikke var montert til Vianor. Bestilte du med vinter og fikk levert bil i vintermånedene har de lagt om for deg.
Nå med korona og stor-levering ser det ut til at alle får de i bagasjerommet istedenfor.
Korona gjør at de har mindre tid til å gjøre like mye, så derfor antar jeg å legge dekkene i bagasjerommet sparer dem tid (og garantert penger)

alagerqv

Sitat fra: royturbodiesel på onsdag 16. desember 2020, klokken 21:48
Sitat fra: alagerqv på onsdag 16. desember 2020, klokken 21:16
Fikk også beskjed om å svare ja eller nei for levering 22/23 des.
Rød TM3P med sort interiør og vinterdekk, VIN 829x, så muligens med nye lykter og stort batteri.

Passer både dårlig å hente samt at bilen ikke er veldig «november levering» så måtte kjøpe noe annet i mellomtiden.

Om noen vil overta den kan sikkert det la seg ordne siden jeg funderer på å droppe den. Send meg i så fall en PM

Når bestilte du?
Jeg bestilte samme konfig som deg den 19/10 men har ikke fått noen lev dato ennå.
Bestilte riktignok u/vinterdekk, men de er det vel Vianor som leverer i alle fall.

Bestilte 16/10

jorgenask

Stemmer , ja så etter den der, har du prøvd om den virker fremme ?

Claav

#2065
Da har min TM3P dukket opp når jeg søker på VIN (830) i kjøretøyopplysninger hos SVV.

Ser de holder på å laste av Spica Leader i Drammen.


perkarn

Sitat fra: NOway på torsdag 17. desember 2020, klokken 09:28
Da er Spica leader i Drammen havn. Spennende å se hva den bringer. Det må ha vært fryktelig mye biler i United Spirit siden de fortsatt tømmer den.

Det må jo være et forsøk på ny rekord av TM3 leveranser.

En kompis som fick besked att hans bil (Performance) kom med båt idag, och han har levering i Lillestrøm 21.a december, så den är ju då med största sannolikhet med här på Spica Leader.

För att göra lite back tracing här.. vilken båt fick Spica Leader sin last från i Zeebrugge? Glovis Crystal som var i hamn 8.e december?
M3P 2021 Pearl White - helsvart interiør - VIN 835 - Bestilt 19.10.20 - SMS 07.12.20 - Utlevering Lillestrøm xx.xx.xx

—M3P—

#2067
Sitat fra: perkarn på torsdag 17. desember 2020, klokken 09:48
Sitat fra: NOway på torsdag 17. desember 2020, klokken 09:28
Da er Spica leader i Drammen havn. Spennende å se hva den bringer. Det må ha vært fryktelig mye biler i United Spirit siden de fortsatt tømmer den.

Det må jo være et forsøk på ny rekord av TM3 leveranser.

En kompis som fick besked att hans bil (Performance) kom med båt idag, och han har levering i Lillestrøm 21.a december, så den är ju då med största sannolikhet med här på Spica Leader.

För att göra lite back tracing här.. vilken båt fick Spica Leader sin last från i Zeebrugge? Glovis Crystal som var i hamn 8.e december?

————

Fekk bekreftelse på tirsdag at min hvit/sorte M3P med vin 830 blir levert på lørdag 19.12 i Bergen. Har vært noen lange dager siden bestilling i sept, så skal bli godt å får den på plass

Cato76

#2068
Sitat fra: NOway på torsdag 17. desember 2020, klokken 09:28
Da er Spica leader i Drammen havn. Spennende å se hva den bringer. Det må ha vært fryktelig mye biler i United Spirit siden de fortsatt tømmer den.

Det må jo være et forsøk på ny rekord av TM3 leveranser.

Ser ut som at Spiriten sliter med bommen. Kan være derfor den har ligget lenge til kai..?

Nå er vel RCC Antwerpen RCC Amsterdam snart på vei oppover og de trenger plassen  :D
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Woodbear

Venter fortsatt , men siden min ligger ann til rett før nyttår, men høyst sannsynlig 2januar, så får man vel ikke bekreftet dato før rundt en uke før levering? 
Dvs for meg, før eller etter julaften
Men liker godt 2. januar.  2021 bil registrert 2021 er et pluss i boka ( jeg har aldri brydd meg om det, min 2019 modell er den første bilen jeg har hatt regga i samme år
Alle tidligere biler er gjerne registrert desember året før modell type år
2021 model 3 hvit performance.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA