Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

TM3P2020

Sitat fra: mastor92 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 12:40
Sitat fra: TM3P2020 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 12:17
Hvit/sort Performance bestilt 18.10, ikke ankommet Belgia er nå forventet utlevert 2. januar. Vin 830xxx

Hei, jeg har også VIN 830xxx, men LR. Har du mottatt SMS "Vi gleder oss til å se deg bak rattet..."?

Ja, mottok den SMSen 7. desember. Ringte i dag og snakket med en hyggelig engelsktalende dame. 2. januar var basert på siste oppdatering på båten den befant seg på. Det ville komme en ny oppdatering og det var da fremdeles en liten mulighet for at den kunne leveres ut før nyttår. Hun sa også at jeg mest sannsynlig ville bli kontaktet på fredag eller tidlig neste uke for avtale om konkret utleveringsdato.

Markhus

Sitat fra: mastor92 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 12:40
Sitat fra: TM3P2020 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 12:17
Hvit/sort Performance bestilt 18.10, ikke ankommet Belgia er nå forventet utlevert 2. januar. Vin 830xxx

Hei, jeg har også VIN 830xxx, men LR. Har du mottatt SMS "Vi gleder oss til å se deg bak rattet..."?

Fikk nettopp melding om utlevering 21.12 på min med VIN 830XXX. Blå LR med krok og sort interiør. Utlevering Bergen. Kommer båt til Stavanger/Bergen i morgen, (Mykines), med en haug med biler.

felix

Jeg fikk og melding om henting av bil Stavanger på fredag. Har aldri hørt noe før dette, men etter litt graving på chat/telefon så skulle jeg få bil i romjulen. Så her går det kjapt plutselig:) VIN er ikke registrert hos vegvesen enda.

adamjttk

Sitat fra: TM3P2020 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 12:17
Hvit/sort Performance bestilt 18.10, ikke ankommet Belgia er nå forventet utlevert 2. januar. Vin 830xxx

I got a confirmation that my TM3 Performance (white/black) ordered 17.10 will be delivered 21.12 (Haugesund).
VIN 830xxx.
It is currently in Stavanger so it must have been on Grand Aurora.

Dvergen196

Jeg bestilte en M3P hvit/hvit 16/10 men har meget begrenset med info. Selger estimerte slutten av desember når jeg spurt 2. desember. Nå får jeg ikke svar når jeg ringer eller sender melding. Har informert selger om at jeg stikker på hytten nå til helgen og kommer igjen over nyttår.

Satser på de ikke er knallhard på at man må hente den ut i desember hvis den blir klar i 12-time.
Har ikke giddet å mase på VIN nummer, får vel ikke bilen tidligere uansett :)
M3P Hvit/Hvit bestilt 16/10.
Model X 90D AP2 Solgt
Ford Focus RS 2017 Solgt
BMW M3 Competition 2017 Solgt
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Markhus

Jeg fikk bare en melding om at levering var booket 21.12. Fikk ikke lov til å velge tidspunkt eller dato selv, men kunne svare NEI på melding og bli oppringt hvis det ikke passet.

mortee

Ringte leveranse nå, levering mest sannsynlig før julaften. Han kunne videre si at bilen var på båt på vei til Drammen. Det var forsinkelse i båtene, som vi vet om, som gjør at alt kommer omtrent samtidig.

M3P vin 829xxx, bestilt 16.10.

Krane

#2002
Fikk nettopp melding om utlevering  ;D ;D
Levering av din Model 3 har blitt booket til 22.12 kl. 15:00 i Skodje, Ålesund.
TM3 LR Midnight Silver med krok  :laugh:

Bestilt 28.11 vin 8313xx

alb92

Sitat fra: Dvergen196 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 14:14
Jeg bestilte en M3P hvit/hvit 16/10 men har meget begrenset med info. Selger estimerte slutten av desember når jeg spurt 2. desember. Nå får jeg ikke svar når jeg ringer eller sender melding. Har informert selger om at jeg stikker på hytten nå til helgen og kommer igjen over nyttår.

Satser på de ikke er knallhard på at man må hente den ut i desember hvis den blir klar i 12-time.
Har ikke giddet å mase på VIN nummer, får vel ikke bilen tidligere uansett :)

Har også en M3P hvit/hvit på ordre. Vin 845xxx, så litt bak i rekken, men hvis ikke du tar levering på din, så kanskje jeg får den! ;)

Bobbyhax

Fikk også endelig leveringsbekreftelse av hvit Model 3P i Stavanger den 21.12, med VIN 830
Ser at di ber om at kun de som skal signere møter opp, men eg tenkte å ha med bekjent som kan være med å sjå over bilen. Er ikkje dette greit?
M3P 2021 - VIN 830 - Bestilt 16.10.20 - Levering 21.12.20 @ Stavanger

E.T

Bestilte M3 LR den 19 november,  VIN 839xxx, fikk sms idag om levering fredag 18.12 i Stavanger  :)

rlnd

Sitat fra: E.T på tirsdag 15. desember 2020, klokken 15:50
Bestilte M3 LR den 19 november,  VIN 839xxx, fikk sms idag om levering fredag 18.12 i Stavanger  :)

Bestilte 25. nov og fikk i dag i Bergen (Tesla Kokstad), skulle egentlig få rundt nyttår men så dukket det opp en ny inventory med lik konfigurasjon.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Kim-

Utlevering i dag i Bergen. Stille og rolig i lokalene, tok seg god tid til å gå igjennom bilen sammen med meg. Fant 2 små perler i lakken bak på luken som ble notert. Mangler skvettlapper, men blir montert rett over nyttår. Meget behagelig utlevering, og en mye bedre finish på dennne enn på Model X jeg hentet ut for 2 år siden(da var ikke notatarket til tesla representanten stort nok og måtte begynne å skrive på baksiden med feil). Type 2 kabelen er nå kortere enn den var før
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

nittisyver

Noen med utleveringssted i Drammen/Lillestrøm som har fått leveringsdato i dag?
Tesla M3 LR 2021. 21.12.20

TM3P878

Sitat fra: NOway på tirsdag 15. desember 2020, klokken 15:10
Jeg tror om det ikke skulle skje noe spesielt nå så er Glovis Sun i havn Zeebrugge 18.12.20 og bruker ca dagen på å laste av. Og ny båt kan pot gå til drammen lørdag og er fremme til uke 52. Hvis så skjer er det helt innenfor beregnet levering for min bestilling.

Så tror ikke det at Glovis Sun har vært noen dager på julebord på Atlanterhavsøyene noe å si for planlagt levering. Kanskje det var noen som skulle ha en ny traktor eller noe sånt på en av øyene der.

Det ryktes om at Glovis Sun går videre til Oslo etter ZEE, så da får vi se da... Isåfall blir alle bilene til Norge losset i Oslo og slipper å vente på ny båt fra ZEE til Drammen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA