Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

nightking

Skal hente bil på Torsdag. Har registrert bilen, forsikret den og signert lånepapirer. Men fortsatt ikke tilgang i appen. Når åpner dette seg? Noen som har hentet som kan fortelle? :)

Oysteins

Sitat fra: nightking på tirsdag 01. desember 2020, klokken 22:08
Skal hente bil på Torsdag. Har registrert bilen, forsikret den og signert lånepapirer. Men fortsatt ikke tilgang i appen. Når åpner dette seg? Noen som har hentet som kan fortelle? :)

Den åpner seg når du henter bilen

Kim-

Sitat fra: nightking på tirsdag 01. desember 2020, klokken 22:08
Skal hente bil på Torsdag. Har registrert bilen, forsikret den og signert lånepapirer. Men fortsatt ikke tilgang i appen. Når åpner dette seg? Noen som har hentet som kan fortelle? :)

Når jeg hentet min forrige X skrudde vi på tilgangen sammen etter at vi fulgte en prosedyre under overleveringen
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

nightking

Okey. Snakket med en på tesla som mente jeg skulle få opp bilen nå, men da løser det seg :)

thorerik

Noen som vet om tesla har fått inn demo av 2021 modellen? (Oslo) Kunne vært greit å fått sett litt nærmere og testet den opp mot 2019.

Amex

->Tesla M3 reservert 01.04-16

TiLT

Har fått registreringsnummer på bilen nå. Bare 6 dager igjen til utlevering. :)

Skulle ønsket de kunne sendt meg fakturaen da. Litt rart at de skal gjøre dette så sent med tanke på at de ønsker innbetaling senest 5 dager før utlevering.

krister461

Sitat fra: thorerik på onsdag 02. desember 2020, klokken 09:08
Noen som vet om tesla har fått inn demo av 2021 modellen? (Oslo) Kunne vært greit å fått sett litt nærmere og testet den opp mot 2019.
Si gjerne i fra om noen har funnet demobiler i Bergen også. :)

Haavis

Har fått endelig faktura nå, men er det noe jeg må gjøre i forhold til DNB og finansiering eller går det av seg selv? Har signert papirene hos DNB.

Landro

Sitat fra: TiLT på onsdag 02. desember 2020, klokken 09:41

Skulle ønsket de kunne sendt meg fakturaen da. Litt rart at de skal gjøre dette så sent med tanke på at de ønsker innbetaling senest 5 dager før utlevering.

Jeg har også utlevering i Trondheim neste uke. Sendte de mail på fredag så dukka fakturaen fort opp. Du fikk sikkert en mail fra de etter at de ringte for å bekrefte utlevering? Bare svar på den.

TiLT

Sitat fra: Haavis på onsdag 02. desember 2020, klokken 09:59
Har fått endelig faktura nå, men er det noe jeg må gjøre i forhold til DNB og finansiering eller går det av seg selv? Har signert papirene hos DNB.

Spurte Tesla om dette, og de sa at det skulle ordne seg selv. Alt jeg trengte gjøre var å betale min andel, minus depositum. Siden jeg har satt opp egenkapital på 300 000 betyr det at jeg må betale 299 000 på fakturaen.

Sitat fra: Landro på onsdag 02. desember 2020, klokken 10:01
Sitat fra: TiLT på onsdag 02. desember 2020, klokken 09:41

Skulle ønsket de kunne sendt meg fakturaen da. Litt rart at de skal gjøre dette så sent med tanke på at de ønsker innbetaling senest 5 dager før utlevering.

Jeg har også utlevering i Trondheim neste uke. Sendte de mail på fredag så dukka fakturaen fort opp. Du fikk sikkert en mail fra de etter at de ringte for å bekrefte utlevering? Bare svar på den.

Jeg ringte de i går, og nå fikk jeg nettopp fakturaen på kontoen min. Litt uvanlig type faktura, men jeg regner med jeg betaler den som alle andre fakturaer, bare med tekst i stedet for KID? I så fall oppgir jeg fakturanummeret i tekstfeltet, vil jeg tro?

Husstein

Fikk melding om valg av hentedag nå.
Bor i Bergen og skal hente på Kokstad.
Det blir levering 10.12 (tidligste mulige valg).

makki

Sitat fra: Husstein på onsdag 02. desember 2020, klokken 11:54
Fikk melding om valg av hentedag nå.
Bor i Bergen og skal hente på Kokstad.
Det blir levering 10.12 (tidligste mulige valg).

Fått også sms nå(kokstad) 14.12.

rullemotstander

Fått melding om henting i Stavanger 14.12.
Blå LR sort, t.h.18/18 - bestilt 28.10

Ingen VIN enda.

Gvold

TM3 LR SOLID BLACK HF 18 Bestilt 20.01, bekreftet levering 12.12 Trondheim, tidligst mulige 10.12 :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA