Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

blondie

Sitat fra: Sigurd2 på torsdag 26. november 2020, klokken 14:29
Sitat fra: Amex på torsdag 26. november 2020, klokken 14:20
Sendte mail til delivery team. De estimerte levering i slutten av Desember. Bestilte 24.10. Har tidligere fått info om at bilen var på grand aurora.

Skuffet!
Bestilte samme dag som deg og har også hørt Grand Aurora og levering ca 15-23. desember.  Sa de noe om før/etter jul?

Jeg bestilte 26. Oktober (LR, hvit/svart/vinterdekk). Har fått beskjed om at levering mest sannsynlig blir i første halvdel av desember.

Amex

De sa bare sent Desember. Forhåpentligvis forventningsstyring fra deres side. Krysser fingrene for at den kommer før jul!
->Tesla M3 reservert 01.04-16

krister461

Sitat fra: RubberDucky på torsdag 26. november 2020, klokken 14:15
Sitat fra: eNORm på torsdag 26. november 2020, klokken 12:40
Det burde vel være noen som har fått hentet bilene sine nå og kan avgi en rapport?
De er sannsynligvis opptatt med andre ting, enn å sitte her på forumet akkurat nå.  :)
Her må de kjenne sin besøkelsestid. :D

Hadde ikke gjort noe med noen gode bilder også.

Dezzorex

Sitat fra: apehest på torsdag 26. november 2020, klokken 13:28
Jeg har pakkemani akkurat som de andre i denne tråden, men det her er også den 11. bilen jeg har bestilt og må vente på, så jeg har blitt ganske rutinert på venteleken.

11 ja! Min første, drømt om Tesla siden 2012 eller noe. Så når man endelig har bestilt føles hvert sekund ut som en time.

Zara

#1309
Sitat fra: blondie på torsdag 26. november 2020, klokken 14:40
Sitat fra: Sigurd2 på torsdag 26. november 2020, klokken 14:29
Sitat fra: Amex på torsdag 26. november 2020, klokken 14:20
Sendte mail til delivery team. De estimerte levering i slutten av Desember. Bestilte 24.10. Har tidligere fått info om at bilen var på grand aurora.

Skuffet!
Bestilte samme dag som deg og har også hørt Grand Aurora og levering ca 15-23. desember.  Sa de noe om før/etter jul?

Jeg bestilte 26. Oktober (LR, hvit/svart/vinterdekk). Har fått beskjed om at levering mest sannsynlig blir i første halvdel av desember.

Trolig kom bilen din med Triton Ace. Du har samme konfigurasjon som meg og flere andre i forumet (utenom hengerfeste). Vi har blitt forespeilet "litt før midten av desember".

Toonster

Håper min unike kombo av hvit LR, svart, henger, sport og sport vinter blir prioritert for utlevering i god tid før jul (selv om bestillingen var 4 nov)   :)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

eNORm

Sitat fra: krister461 på torsdag 26. november 2020, klokken 14:52
Sitat fra: RubberDucky på torsdag 26. november 2020, klokken 14:15
Sitat fra: eNORm på torsdag 26. november 2020, klokken 12:40
Det burde vel være noen som har fått hentet bilene sine nå og kan avgi en rapport?
De er sannsynligvis opptatt med andre ting, enn å sitte her på forumet akkurat nå.  :)
Her må de kjenne sin besøkelsestid. :D

Hadde ikke gjort noe med noen gode bilder også.

Sitat fra: Svennix på torsdag 26. november 2020, klokken 14:58
Hentet akuratt bilen, Vin820: ikke nye lykter!

jorgenask

Noen som har lagt merke til å ha fått leverings-sms før den første båten faktisk kom til Drammen ?
Eller må bilen fysisk ha kommet i land på havnen i Drammen før man får den ?

marcus_hsc

Nå ligger det noen oppdaterte model 3 Performance med 567km i rekkevidde på "ferdigbygde bilder". Det står at disse er tilgjengelig for raskere levering. Jeg bestilte 6/11 men ikke hørt noe.
Model 3 Performance 2021

Model 3 2019 LR

apehest

Sitat fra: marcus_hsc på torsdag 26. november 2020, klokken 22:40
Nå ligger det noen oppdaterte model 3 Performance med 567km i rekkevidde på "ferdigbygde bilder". Det står at disse er tilgjengelig for raskere levering. Jeg bestilte 6/11 men ikke hørt noe.

Det betyr at de er sted mellom fabrikken og Drammen. Hvor som helst der, men som oftest relativt nær fabrikken.

Havvo

De som lå der forrige uke i inventory med 530 km rekkevidde tror jeg bare var feil på websiden. Sikkert nye typen de også


Sent from my iPhone using Tapatalk

Markhus

Noen som har bestilt i november og fått VIN, båt eller leveringsdato?
Bestilte 7.11 og har ikke hørt noe enda.

iCar

Sitat fra: Markhus på fredag 27. november 2020, klokken 00:05
Noen som har bestilt i november og fått VIN, båt eller leveringsdato?
Bestilte 7.11 og har ikke hørt noe enda.

Bestilte 05.11 og fikk VIN på sms sendt av delivery i forbindelse med noe annet de ringte meg om på onsdag.
Levering slutten av desember men ingen dato

Vertigo



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA