Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

jorgenask

Tror ikke du trenger å bekymre deg, jeg ville ringt 21 06 19 29 og hørt med de om du har blitt matchet med en bil på bestillingen din.

Havvo

Kan man fortsatt finne VIN i kildekoden på bestillingen i stedet for å mase på support?


Sent from my iPhone using Tapatalk

marcob

Takk for raske svar fra opptil flere.

Model 3 blir min første bil noen sinne, så jeg gleder meg helt enormt.  :+1:

lars667

Sitat fra: Havvo på mandag 16. november 2020, klokken 10:19
Kan man fortsatt finne VIN i kildekoden på bestillingen i stedet for å mase på support?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, er visst ei stund siden det trickset fungerte. Du må ikke mase på dem, da. Du får sannsynligvis ikke bilen fortere om du gjør det. Jeg fikk VIN etter at selger kontaktet meg og ga meg en tentativ leveringsdato i slutten av desember (bestilte vanlig hvit med hengerfeste den 20. okt). Måtte spørre om VIN, og han sa det kunne endre seg. Derfor ga de det normalt ikke ut så tidlig.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

jorgenask

Sitat fra: Havvo på mandag 16. november 2020, klokken 10:19
Kan man fortsatt finne VIN i kildekoden på bestillingen i stedet for å mase på support?




Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vet jeg har blitt matchet med en bil, men ser ikke noe på kildekoden.
Så tror det er slutt på det desverre.

Nickelilltroll

Kan bekrefta detta. De legger ikke inn VIN på "siden din" lenger. Har og fått VIN på mail men det gamle kildekode-søket funker ikke lenger. Det fikk jeg til på min forrige Model 3, men Tesla har vel følgt med på forum og lignende ;)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

arv

Jeg fikk   Vin nummer i dag, bare en liten feil.Den var k på årstall, 2019, min innbyttebil. Prøver en gang til med bestillingsnummer.
Arne
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

alfaalfa

Mulig dette er svart på tidligere, men når man har fått VIN på en bil som er sagt blir levert i desember, kan man bruke VIN til å finne ut hvilken båt bilen er på (eller hvor den er i verden)?

Steffinho

#893
Er det Model 3 som blir parkert på havna i Drammen nå? Se webkamera Holmen Syd.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

arv

Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

Haggish

Sitat fra: Steffinho på mandag 16. november 2020, klokken 14:38
Er det Model 3 som blir parkert på havna i Drammen nå? Se webkamera Holmen Syd.

Kan se slik ut :)
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

lars667

Var snakk om et tog som hadde ankommet. Skal også tune inn der når Aquarius Ace ankommer i kveld, hvis en kan se noe gjennom dugget/mørket der, da.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Zara

Jeg fikk for et par uker siden oppgitt på telefon at bilen vi har bestilt kommer med Triton Ace og levering i uke 2 i desember.

Forrige uke sendte jeg e-post, og fikk da VIN men ingen mer informasjon.
Jeg sendte derfor en ny e-post der jeg viste til informasjon oppgitt pr. telefon (båt, leveringstidspunkt) og spurte om dette stemmer.
Fikk da dette svaret: "Hei igjen, Vi kan desverre ikke love noen eksakt dato for levering ennå. Med vennlig hilsen Tesla Delivery Team - Norway"

Håper dette ikke tyder på endring/forsinkelse...

(Trolig bare en ungdom som svarer ved bruk av "sjablonger" tenker jeg. Kan ikke stave "dessverre" engang hehe)

mortee

Bestilte TM3P 16 oktober, ble sagt at bilen var på båt allerede og fått match, dette viste seg altså ikke å stemme. Ringte Tesla selv nå og fikk vite at jeg får levering sent desember og at den gikk på båt 13 november, noe som vil si at den er på Glovis Crystal. Fikk VIN tilstendt også på Epost.

Zara

Sitat fra: mortee på mandag 16. november 2020, klokken 15:55
Bestilte TM3P 16 oktober, ble sagt at bilen var på båt allerede og fått match, dette viste seg altså ikke å stemme. Ringte Tesla selv nå og fikk vite at jeg får levering sent desember og at den gikk på båt 13 november, noe som vil si at den er på Glovis Crystal. Fikk VIN tilstendt også på Epost.

Bestilte LR den 15.10.
Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA