Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Ressern

Helt likt hos oss, så det er nok riktig. 🙂 Tesla har litt å hente på brukeropplevelsen av bestillingsprosessen på nettsida..

Landro

Jøss, dere får iallfall opp noe!

Hos meg har det bare stått "Service Temporarily Unavailable" de siste 5-6 dagene når jeg går inn på ordresiden. Tesla sier alt ser greit ut på deres side, så da får jeg vel bare tro på det da  :D

jorgenask

Ser også sånn ut når jeg trykker på oversikt, igjen, har fått godkjent lån hos dnb




pers1

Sitat fra: jorgenask på mandag 26. oktober 2020, klokken 19:54
Sitat fra: Steffinho på mandag 26. oktober 2020, klokken 19:24
Nope. Jeg har fått godkjent lånesøknaden fra DNB, men står som at jeg må søke på tesla sine sider. Må man ha checked på finansering for at man blir allokert en bil?

På vår side også sendte mail til deliveryno og det bekreftet alt var ok.

Samme hos meg, lån godkjent av DNB og når jeg ringer til Tesla så sier de at alt er ok.

Ser slik ut på min konto:
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

batterimannen

Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023


helge89

Sitat fra: batterimannen på mandag 26. oktober 2020, klokken 21:04
Nå går kanskje leveringstiden enda mer ned? 7000 Model 3 er på vei fra Kina til Europa:

https://electrek.co/2020/10/26/tesla-ships-out-made-in-china-model-3-cars-to-europe/

Ser ingen med chromedelete, nye felger etc. Ikke produsert noe opp av den "nye" modellen i Kina, eller kanskje ikke lov å vise den enda?


https://www.youtube.com/watch?v=PQIetYelvJI

Merko

Tok det lang tid før dere fikk godkjent dnb finansiering til det kom opp hos Tesla? Fikk godkjent av dnb på lørdag (bekrefta over tlf), men står fortsatt at søknaden er mottatt. Utolmodig 😅
..Venter på Tesla Model 3.

telcontar

Kommer LR AWD også til å bli produsert i Kina?

Daniel_0007

Sitat fra: telcontar på tirsdag 27. oktober 2020, klokken 08:15
Kommer LR AWD også til å bli produsert i Kina?

Nei fordi batteriet de bruker i kina ikke har plass i LR
Model 3 2019 LR Rwd

pers1

Ser ut fra bildene som referere til 7000 Standard Range Pluss som kommer fra Kina ikke har samme oppdateringer utvendig som Long Range AWD og Performance.

Bilder fra Kina Tesla Model 3 SR+ (Krom rundt vinduer og speil)
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

LR og Performance fra USA
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

jorgenask

Ja at Kina M3 ikke er "refresh" og bare SR+ har sirkulert i rykteflommen en stund

Merko

Designer man en bil på kinesisk så det man at de ikke får den oppgraderte versjonen vi i USA og Europa får.
..Venter på Tesla Model 3.

jorgenask

Nå kan jeg faktisk se en bil under "ferdigbygde biler" som matcher min bil og sier "i transitt" kanskje det betyr at min er på vei  :+1:

RJK

Oppgradert SR+ har vel vært annonsert tidligst i Q1-21, så er vel litt optimistisk å håpe på at de likevel skal komme tidligere enn det. Er vel bare LR og P som muligens kommer i refresh på denne leveringen
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA