Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

emurof

Er de bilene som ankommer i juni biler produsert før fabrikken ble stengt ned? Eller ble de produsert etter gjenåpning?

GTelle

Ryktene sier at parkeringa utenfor freemont var helt tømt etter pandemien slo inn. Så dette skal være ganske nylagde biler  :)

ad3l

Noen som vet om All Weather Protection Kit er montert på fra fabrikk?

Pepsipepsi

Fikk sms om at min hvite TM3 LR, er på vei, levering 23.-30 juni. Bestilt 15. april.

Dwerg

Sitat fra: ad3l på fredag 05. juni 2020, klokken 10:17
Noen som vet om All Weather Protection Kit er montert på fra fabrikk?
Etter det jeg har hørt så leveres bilene produsert i 2020 med dette ferdig montert. Om det er fabrikken eller service senteret som ordner dette før levering vet jeg ikke, men det skal være på ved levering.

Stig Indrestrand


Elbilnewbie

Jeg bestilte i februar og må fortsatt vente ifølge Tesla siden jeg holder til i Stavanger.
Leser mange har fått vin og at biler er på vei men det hadde visst mye å si hvor man bodde i landet.

Stig Indrestrand

Jeg bor i Ålesund,ikke hørt et kvekk ..bestillte i mars.

Sjulimann

Er vel dem som har levering i Drammen som har fått melding vil jeg tro, ettersom skuta ankrer opp der. Har selv levering i Drammen og har fått SMS om levering 23. - 30. juni. Bestilte 10. april.
2013 Leaf Tekna Gen2 (2017-2020)
2020 Tesla Model 3 Long Range AWD (2020- )

permagnu

Noen i som har levering i Trondheim som har hørt noe?

Sent fra min HD1903 via Tapatalk


Ottara

Sitat fra: Dwerg på fredag 05. juni 2020, klokken 14:59
Sitat fra: ad3l på fredag 05. juni 2020, klokken 10:17
Noen som vet om All Weather Protection Kit er montert på fra fabrikk?
Etter det jeg har hørt så leveres bilene produsert i 2020 med dette ferdig montert. Om det er fabrikken eller service senteret som ordner dette før levering vet jeg ikke, men det skal være på ved levering.

Monteres på service senteret

Pepsipepsi

Får levering Drammen 23-30 Juni. Var visst svært viktig at jeg var tilgjengelig i den perioden.

Ble positivt overrasket siden jeg for tre uker siden ringte Tesla
og de sa september..

Elbilnewbie

Slik jeg forstod det så var det veldig stor sjanse å få bil nå om du bodde i Drammen. Bor du andre steder så må du nok vente til August /September ble jeg forklart. Litt merkelig at noen bestiller 2-3 måneder senere å får bil lenge før. Så egentlig er estimert levering bare tull. Kunne like godt sagt:Du får bil når vi føler for det.

emurof

#328
Sitat fra: GTelle på torsdag 04. juni 2020, klokken 20:09
Ryktene sier at parkeringa utenfor freemont var helt tømt etter pandemien slo inn. Så dette skal være ganske nylagde biler  :)

Jeg fant VIN i kildekode. Når jeg bruker decoder så står det 2019-modell? Dette er da en med levering denne måneden, sannsynligvis. Hmm...

Edit: Feil VIN. Står 2020 ja.

emurof

#329
Sitat fra: Elbilnewbie på lørdag 06. juni 2020, klokken 11:02
Slik jeg forstod det så var det veldig stor sjanse å få bil nå om du bodde i Drammen. Bor du andre steder så må du nok vente til August /September ble jeg forklart. Litt merkelig at noen bestiller 2-3 måneder senere å får bil lenge før. Så egentlig er estimert levering bare tull. Kunne like godt sagt:Du får bil når vi føler for det.

Det er jo på grunn av viruset. De ønsker selvsagt å maksimere inntektene, og få levert ut så mye som mulig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA