Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

softeland

Hva er det som følger med i bilene? Finner ikke ut hva som følger med, som gulvmatter, lengde på ladekabler, mobillader (har hørt at dette har fulgt med før) osv. Noen som akkurat har henta bil som kan fortelle hva som følger med LR?

Daniel_0007

Gulvmatter i stoff, 4 meter ladekabel type 2, umc som er nødlader for stikk kontakt, ladekabler for mobil følger ikke med, 2 nøkkelkort.
Model 3 2019 LR Rwd

z4rd

Til UMC følger det også en blå adapter for industrikontakt.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

stormtroop3r

Noen som har VIN 672xxx som har fått sms eller estimert levering?

Lensley Baya

Sitat fra: stormtroop3r på mandag 09. mars 2020, klokken 13:49
Noen som har VIN 672xxx som har fått sms eller estimert levering?
Har vin 681xxx, ikke hørt noe. Vin 682xxx ble registrert på fredag. Venter i spenning...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt Tesla Model 3 LR AWD
Hyundai Ioniq Electric med teknikkpakken og skinnseter
Kjører i dag en V60 Polestar 180 HK
+ diverse biler...

No-name

4 stk Model 3 kom til Tesla forhandler i Brumunddal på en bil i ettermiddag,  kanskje venter noen bil derifra.

stormtroop3r


Lensley Baya

Sitat fra: stormtroop3r på mandag 09. mars 2020, klokken 18:46
Ser Asian King nettop har docket, hvis det er relevant. https://twitter.com/mortenlund89/status/1237061778384793601
ikke hørt noe ennå, så regner med at min er på den...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt Tesla Model 3 LR AWD
Hyundai Ioniq Electric med teknikkpakken og skinnseter
Kjører i dag en V60 Polestar 180 HK
+ diverse biler...

Lensley Baya

Sitat fra: stormtroop3r på mandag 09. mars 2020, klokken 18:46
Ser Asian King nettop har docket, hvis det er relevant. https://twitter.com/mortenlund89/status/1237061778384793601
Prometheus leader ankommer zeebrugge i morgen og Drammen på fredag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt Tesla Model 3 LR AWD
Hyundai Ioniq Electric med teknikkpakken og skinnseter
Kjører i dag en V60 Polestar 180 HK
+ diverse biler...

cforoe

Da fikk jeg leveringsdato 23. mars for å hente min SR+ i Brumunddal. Bestilt i januar.

stormtroop3r

Fikk også melding nå, levering 25 Mars Krsand  :D

E_S

Gå NØYE over lakk, min bil ser ut som den er lakkert i fylla, med støv, fisheyes og avflasset lakk. Håper jeg slipper å bruke advokat selv om tre av feilene ble oppdaget et par dager etter utlevering.
:)

B1

Model S Plaid
Solgt: TM3 LR

ohilmars

Fikk sms nå. Levering 26.Mars Trondheim😁

halvard

Sitat fra: E_S på onsdag 11. mars 2020, klokken 15:56
Gå NØYE over lakk, min bil ser ut som den er lakkert i fylla, med støv, fisheyes og avflasset lakk. Håper jeg slipper å bruke advokat selv om tre av feilene ble oppdaget et par dager etter utlevering.

Hvilken farge har du?
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA