Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Boge

Sitat fra: Bergenser123 på lørdag 22. februar 2020, klokken 10:24
Noen som vet om alle Norges leveranser går via Drammen eller om alle de store byene har egne leveranser?
Har for eksempel Stavanger egen båt eller blir de shippa via en annen by og så
Fraktet med lastebil?
Jeg vet ikke hvordan det er nå, men da jeg fikk bil i september 2019 så var det på egen båt som gikk til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim.
Hvit M3 LR AWD 2019 mod. Levert Fredag 13 sept. 2019.

Frodebo

Jeg har solgt min TM3 og blir uten bil veldig snart. Ny 3P er på vei. Er derfor mer enn vanlig opptatt av å få min neste bil raskt da jeg er avhengig av bil gjennom jobb m.m. Ble da spurt om jeg har mulighet til å hente i Drammen i stedet for Trondheim da jeg da kan hente bilen tidligere. Det skulle indikere at alle bilene losses i Drammen.
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

E_S

Høres ikke usannsynlig ut - med mindre det er bestilt noen voldsomme antall biler i andre deler av landet, vil det neppe være lønnsomt med båtfrakt til vest/midt, da er det nok bedre å få alle til Drammen og sende dem videre med tog. :)
:)

E_S

"City of Oslo" kommer til Drammen om et par dager, men har vært innom noen steder etter Zeebrugge, så who knows hva som er på den nå. "Prometheus Leader" ligger ennå i Zeebrugge, men bør være ferdiglastet så man ser hvor den skal snart.
:)

halvard

Har fulgt med litt på Prometheus Leader, og holder en liten knapp på den. I følge planen skal den nå innom Bremerhaven, og deretter til Drammen.

https://auto.uecc.com/Softship.Schedule/default.aspx
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

stormtroop3r

Tesla kunne/ville ikke si hvilken båt bilen var på. Noen andre som har fått oppgitt dette?

RemiWM

Sitat fra: stormtroop3r på mandag 24. februar 2020, klokken 18:55
Tesla kunne/ville ikke si hvilken båt bilen var på. Noen andre som har fått oppgitt dette?

Nei, de ville ikke oppgi det til meg forrige uke.
Toyota bZ4X AWD Executive Bitone
Nissan Leaf Tekna

E_S

Sitat fra: RemiWM på mandag 24. februar 2020, klokken 20:31
Sitat fra: stormtroop3r på mandag 24. februar 2020, klokken 18:55
Tesla kunne/ville ikke si hvilken båt bilen var på. Noen andre som har fått oppgitt dette?

Nei, de ville ikke oppgi det til meg forrige uke.

Jeg fikk vite at bilen min kom fra USA med "Glovis Cosmos" og at den sto i Belgia da jeg ringte dem for en uke siden, men vet ikke noe mer enn det.
:)

vee

Fikk leveringsdato i dag!
Tidligste de kunne levere er 12. mars, passende nok samme dag jeg skal på langtur..   :laugh:


perjohans

Fikk SMS også, tidligste som passet var sent til uka, men det blir bra!

Sitcom

Fikk også sms i dag om levering 4/3 Oslo. Bestilt 10.jan. Sr+ hvit.

ghdfsgs4etgrsgr

Fikk sms nå, 3 valg. Tidligst 6. mars, Trondheim. Bestilte 22. des.

E_S

Fikk SMS, levering 4. mars i Drammen. Bare å ta med seg lommelykt og lupe, da.. ;)
:)

halvard

Har ikke fått noe ennå, men bestilte for bare 10 dager siden.

Noen i Stavanger-området som har fått?
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

tornaldo

Fikk SMS i dag om levering i midten av mars, hvit SR+ med hengerfeste. Har hatt inne en reservasjon siden årsskiftet omtrent. Akkurat kjøpt meg en inventory 2017 S75, så da blir det ikke Model 3 på meg, men forhåpentligvis en Model Y til høsten!
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA