Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Marulven

TM3 LR 2021 - Henting 22. des. Lillestrøm.

model3pw

22 des på sms jeg også.

Hente ute i mørket med store sjanser for regn i tillegg. huff  :-[ Null sjanse da å sjekke kvaliteten på lakken før papirsignering og dermed godkjenne kvaliteten på bilen (og de få km Tesla har i kontrakten).

Så bortsett fra veldig dårlig følelse med det, så blir det nice!!

For oss med DNB lånerenten, når/hvordan foretas utbetaling av lån og betaling til Tesla?

royturbodiesel

Da fikk jeg endelig sms også, men julegaven blir forsinket ja.
Lillestrom
28.12.2020
13:20:00 PM
Så da blir det vel å troppe opp med varebil med vinterdekk og jekk...
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

thebadger

Sitat fra: model3pw på fredag 18. desember 2020, klokken 19:01
22 des på sms jeg også.

Hente ute i mørket med store sjanser for regn i tillegg. huff  :-[ Null sjanse da å sjekke kvaliteten på lakken før papirsignering og dermed godkjenne kvaliteten på bilen (og de få km Tesla har i kontrakten).

Så bortsett fra veldig dårlig følelse med det, så blir det nice!!

For oss med DNB lånerenten, når/hvordan foretas utbetaling av lån og betaling til Tesla?
Du signerer med bankid, så fikser de resten. Isi pisi

heiho

Dere som har hentet i Lillestrøm; er det godt med lys og er det inne i et type telt? Eller står man ute i regnet i mørket?

Har fått dato 28/12 kl. 16.10.

Chris Neumann Ruud

Bilen står ute i regnet i mørket på en parkeringsplass, men du gjør unna noe papirarbeid inne og så får du vognkort i en teltsluse
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Havvo

Sitat fra: Bmwi3 på fredag 18. desember 2020, klokken 18:58
Sitat fra: Havvo på fredag 18. desember 2020, klokken 18:27
Har fått utlevering 30 des. Er på juleferie da. Kan man hente ut 2. Jan ifølge kontrakt? Har ikke finlest..var snakk om noe 7 dager..


Sent from my iPhone using Tapatalk

JA.
Men man mister kampanjerente? Kan ikke huske at det stod noe sted at bilen måtte tas ut i år for å få kampanjerente når jeg bestilte i oktober. Levering i November var det som stod..


Sent from my iPhone using Tapatalk

jasken

Hurra, tok meg en liten lur så kom det jaggu meg SMS til meg også med henting på tirsdag.

Jeg fant VIN på Teslakontoen, så den kan jeg sende Codan, det jeg lurer på nå er hva pokker gjør jeg med finansiering, denne ble godkjent i oktober, men har jo ikke hatt noe kontakt med DnB.

Er det mulig å ta mer lån en kjøpssummen for å dekke tilleggsutstyr etc?

jasken

Sitat fra: NOway på fredag 18. desember 2020, klokken 20:45
Sitat fra: jasken på fredag 18. desember 2020, klokken 20:31
Hurra, tok meg en liten lur så kom det jaggu meg SMS til meg også med henting på tirsdag.

Jeg fant VIN på Teslakontoen, så den kan jeg sende Codan, det jeg lurer på nå er hva pokker gjør jeg med finansiering, denne ble godkjent i oktober, men har jo ikke hatt noe kontakt med DnB.

Er det mulig å ta mer lån en kjøpssummen for å dekke tilleggsutstyr etc?

Du får ikke med tilleggs utstyr (som ikke bestilles med bilen). Er ikke lov i henhold til pant i kjøretøy. Evt velg bort egenandel.

Ah ok takk for info, men hva med lånet generelt, når får jeg det til signering osv? Har som sagt ikke hør noe om det annet enn at det er innvilget :P

mobie

Sitat fra: jasken på fredag 18. desember 2020, klokken 21:00
Sitat fra: NOway på fredag 18. desember 2020, klokken 20:45
Sitat fra: jasken på fredag 18. desember 2020, klokken 20:31
Hurra, tok meg en liten lur så kom det jaggu meg SMS til meg også med henting på tirsdag.

Jeg fant VIN på Teslakontoen, så den kan jeg sende Codan, det jeg lurer på nå er hva pokker gjør jeg med finansiering, denne ble godkjent i oktober, men har jo ikke hatt noe kontakt med DnB.

Er det mulig å ta mer lån en kjøpssummen for å dekke tilleggsutstyr etc?

Du får ikke med tilleggs utstyr (som ikke bestilles med bilen). Er ikke lov i henhold til pant i kjøretøy. Evt velg bort egenandel.

Ah ok takk for info, men hva med lånet generelt, når får jeg det til signering osv? Har som sagt ikke hør noe om det annet enn at det er innvilget :P

Om du logger inn på dnb.no og ser på kontoen der (om du har konto hos dem), så ligger det sannsynligvis en "oppgave" til signering. Det gjør det hos meg.

marcus_hsc

DnB sender link til signering på leveringsdagen. Jeg henter min på mandag i Lillestrøm.
Model 3 Performance 2021

Model 3 2019 LR

heiho

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på fredag 18. desember 2020, klokken 19:55
Bilen står ute i regnet i mørket på en parkeringsplass, men du gjør unna noe papirarbeid inne og så får du vognkort i en teltsluse

Men er ikke dette ganske drøyt?
Hvorfor kan de ikke ha et lite partytelt med lys i hvor kun bilen står? Må nesten ringe de på mandag - henter ikke bilen i mørket.


model3pw

Samme her. Synes det er galskap å hente ute på en mørk ettermiddag mht kvalitetsproblemer de har. Dårlig skuffende følelse etter fikk tidspunkt.

Tore Kjernmoen

Hentet min i dagslys og oppholdsvær i dag.  Bilen var nypolert og jeg kunne ikke finne noen feil på karosseriet.  Selvsagt var ikke all tilpasning helt superperfekt men ikke verre enn Audier og Mercedeser jeg har hatt tidligere.  Noe dugg i baklykter og tåkelykter.  Det ble visst alltid slik når bilene kom ut fra innendørs klargjøring...  Det er mindre dugg i dem nå men jeg får se hvordan dette utvikler seg.
2023 Tesla Model Y Long Range, Midnight Cherry Red / Sort
2021 Tesla Model 3 Long Range, Sort / Sort, 3M 1080 Black Rose
99 RR 4.6HSE, 07 RR TDV8, 05 A2 TDi 90, 01 A2 TDi 3L, 04 A6 2.5 TDi

jasken

Hei!

Bruker DNB som betalingsbank for regninger og har kontoer der, men har ingen oppgaver til signering der. Så jeg må nok kontakte de asap mandag.

:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA