Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Baksetedefekt?

Startet av Drumworks, lørdag 18. januar 2020, klokken 19:03

« forrige - neste »

Drumworks

Et av baksetene avgir nå en motorlyd når jeg prøver å flytte det frem og tilbake, og den stopper ikke før noen sekunder etter at setet står i ro. Setet kan ikke flyttes frem og tilbake med knappen nede på setet når det står justert helt bak, og tiltes heller ikke når jeg kjører det helt frem, slik det andre gjør.

Ikke så lenge siden jeg har kjøpt bilen, og dette kommer på toppen av utette lister, ghosting og endel annet. Begynner jo å lure litt på kjøpet. Vil defekt motor på baksete tas på garanti ved inkludert 80k-service? Ser for meg at når man begynner å snakke motorer, så er det ikke billig.
2016 Tesla X90D

1000kwh

Så lenge bilen er under garanti er det jo ikke noe problem :)

Men legg inn dette som et punkt på appen for servicetimen.

Tror ikke denne motoren er særlig dramatisk. Selv hvis du hadde måtte betale selv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA