Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som var på Polestarshow 16/1?

Startet av Roy Aasen, fredag 17. januar 2020, klokken 10:14

« forrige - neste »

Magster

Det har de nok, men de starter med å sende mail til de som reserverte først. Helt sikkert greit slik at de som reserverte først, får bestille først, samtidig som man får testet bestillingssystemet.

Roy Aasen

Det er jo logisk at førstemann får bestille først, skulle bare mangle. Men her er det som vanlig total mangel på informasjon..etter mailen med bekreftelse på sensommeren har jeg ikke hverken hørt eller sett noe.  Mulig de har lært om kommunikasjon fra en annen produsent av elbiler😊

Magster

Sikker på at andre bilmerker gir bedre informasjon? Det er ikke jeg..

Polestar

Jeg fikk e-post med lenke til å bekrefte bestillingen 16. januar. Fremdeles er jeg usikker på om jeg skal bestille allerede nå, men tipper jeg kommer til å oppgradere fra Model S til Polestar 2. I 2020 ser ikke jeg et bedre alternativ enn Polestar 2 for min del i alle fall.

For øvrig synes jeg informasjonen fra Polestar har vært god. Det er tross alt en helt ny bilmodell (fra et "nytt" bilmerke).
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Roy Aasen

Var det noen som fikk med seg om det var tilrettelagt for innbytte bil?

noia

Sitat fra: Roy Aasen på søndag 19. januar 2020, klokken 19:49
Det er jo logisk at førstemann får bestille først, skulle bare mangle. Men her er det som vanlig total mangel på informasjon..etter mailen med bekreftelse på sensommeren har jeg ikke hverken hørt eller sett noe.  Mulig de har lært om kommunikasjon fra en annen produsent av elbiler😊

Jeg reserverte 31/12/19 og har fått link til bestilling av bil. Alle e-postene fra polestar havner i spam hos meg, så om du ikke har sjekket der.... :)
Polestar 2 Launch Edition

Roy Aasen


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA