Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Endre adresse på Enerdel RLEC-kort  (Lest 457 ganger)

worry

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Endre adresse på Enerdel RLEC-kort
« på: Torsdag 16. Januar 2020, klokken 10:08 »
Hei,
Er det noen som har gjort dette selv? Jeg har et reservekort, som jeg nå trenger, men med feil adresse. Er det noe jeg kan få til hjemme? Eller må jeg til en av de proffe.
Jeg har PCAN og det meste av programvare som har vært tilgjengelig på nettet.
Think lithium

BauDemo

• Hero Member
    • Vis profil
    • www.uppladdning.nu
Sv: Endre adresse på Enerdel RLEC-kort
« Svar #1 på: Fredag 17. Januar 2020, klokken 15:11 »
I think you can do that yourself... but you need to build a cable... and there was some kind of code.
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

worry

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: Mandag 20. Januar 2020, klokken 11:25 »
Takk. Jeg har ventet litt med å svare, i tilfelle andre har noe å tilføye. Jeg er en novise på pc'en, så jeg trenger detaljert forklaring om jeg skal få til dette selv.
Think lithium

BauDemo

• Hero Member
    • Vis profil
    • www.uppladdning.nu
« Svar #3 på: Mandag 20. Januar 2020, klokken 14:03 »
I did not make any notes when I did that... but maybe I will need to do it again soon and will try to take some notes.

worry

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: Mandag 20. Januar 2020, klokken 21:10 »
Takk. Mitt største problem akkurat nå er ledig tid. Så kanskje velger jeg å betale for jobben. Men en beskrivelse av hvordan det gjøres er sikkert gull å ha for flere enn meg. Så tusen takk om du skriver noe.  :)
Think lithium

BauDemo

• Hero Member
    • Vis profil
    • www.uppladdning.nu
« Svar #5 på: Tirsdag 21. Januar 2020, klokken 10:34 »
Have you called elbilmek and asked if they can help you with reprogramming the id on an rlec cards?

worry

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: Onsdag 22. Januar 2020, klokken 12:57 »
Hei. Nei, men jeg gjør nok det. Håpet på å få en enkel prosedyre her, men det beste er vel å betale for å få det gjort.  :)
Think lithium

pexic

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: Tirsdag 28. Januar 2020, klokken 14:55 »
Hi, As far I remember you need the file called "ProgTool_4_16.exe" but the procedure was lost  for me since this blog is dead : http://thinkcitypdx.com/blog/  :(

LE  Found it !!!  - look at page 50 from "thinkcitybatterypackmaster copy.pdf"   [ You are not allowed to view attachments ]
« Siste redigering: Tirsdag 28. Januar 2020, klokken 15:10 av pexic »

worry

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: Onsdag 29. Januar 2020, klokken 08:17 »
Thank you pexic. You beat me on the finish line!  :+1:
I had a download copy from the thinkcitypdx page. But did not understand what to do. Because of late reply here I had to try. And yesterday I managed.

I confirm that your procedure is correct and working. My car is running now.  :)

I need to send a big thank to the author of the "pdx" page. I feel sorry, because he recently passed away. He knew a lot about the Think, and shared a lot of information.
Think lithium