Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Selg SUV ikke elbil....

Startet av Roy Aasen, torsdag 03. oktober 2019, klokken 12:17

« forrige - neste »

Øyvind.h

#1
Ett eller annet må det jo være når en så ekstremt populær bil strupes så til de grader.
Underholdende nok møtte jeg faktisk en e-Niro eier som jobbet på Gausdal Landhandleri tidligere i uka. Når vi skulle lesse på villmarkspanel på tilhengeren spurte han om rekkevidde med henger og nevnte samtidig at han selv kjørte e-Niro. Min første respons var «hvordan har du klart å få tak i en slik». Han hadde satt seg på liste i fjor sommer og fikk bilen for en god stund siden. Han var veldig fornøyd med bilen!
Ser jeg bestilte i desember i fjor, så de 6 månedene har tydeligvis medført flere år ekstra ventetid :)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Chivas

Har noe forandret seg nå som vi er 2020?

Nilea

I starten av desember var de kommet til reservasjonsnummer 850, nå er de kommet til 4000.... Enten har sykt mange skrevet kontrakt, eller så sliter de med å selge biler... Det ser vi etter hvert ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA