Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Podcast?

Startet av morrun, onsdag 15. januar 2020, klokken 18:32

« forrige - neste »

morrun

Hei. Hva må til for å finne podcaster som f.eks «NRK Hele historien», «198 Land m. Einar Tørnquist» osv? Kan noen skrive en veileder? Jeg finner jo bare et fåtall podcaster fra land langt borte, når jeg søker i podcast-menyen i bilen. Må jeg bruke telefonen?
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

TøddiVedder


sjokomelk

De som har podcasten må publisere den på TuneIn for at du skal finne den direkte på skjermen i bilen. Du kan søke etter den på en PC for å enkelt se om den finnes der: https://tunein.com/
Hvis den ikke gjør det, så må du bare kontakte/plage de som lager podcasten og si at du hadde satt pris på om den fantes på TuneIn, for da blir det så mye enklere for deg og alle som kjører Tesla eller har Sonos å finne de. Ikke er det vanskelig å publisere på TuneIn heller. Jeg gikk på en av mine podcaster som ikke fantes der, og bare noen dager senere var den tilgjengelig. :+1:
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

morrun

Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

Bzzlink

Er podcaster på Spotify også...

GOS

Sitat fra: Bzzlink på torsdag 16. januar 2020, klokken 22:25
Er podcaster på Spotify også...

Ikke i Tesla'en, da må du spille fra mobilen.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Contango

Synes det er klønete å finne podcaster fra bilen. Har laget meg en gratis TuneIn konto på iPad hvor jeg har favoritter. Så har jeg logget meg inn på den kontoen i bilen. Da kommer alt dit med en gang. Endringer i favoritter gjør jeg fra iPad. Det er riktig som det skrives over at det «mangler» mange podcasts der, men utvalget er ikke så halvgærnt.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Lapskaus

Enig i at det ikke funker så bra fra bilen. Knotete å navigere i menyene. Og hvis du skulle finne på å sette på NRK super mens du kjører ungene til barnehagen, så bør du skrive ned hvor langt du hadde kommet på den 3 timer lange podcasten, for bilen vil bare starte på starten av siste episode når du switcher tilbake.

ol3thomas

Sitat fra: Contango på torsdag 16. januar 2020, klokken 22:35
Det er riktig som det skrives over at det «mangler» mange podcasts der, men utvalget er ikke så halvgærnt.

Man kan få tuneIn til å legge inn nye podcaster ved å sende inn skjema her:
help.tunein.com/contact/add-podcast-S19TR3Sdf

RuneW

Sitat fra: ol3thomas på fredag 17. januar 2020, klokken 12:21
Sitat fra: Contango på torsdag 16. januar 2020, klokken 22:35
Det er riktig som det skrives over at det «mangler» mange podcasts der, men utvalget er ikke så halvgærnt.

Man kan få tuneIn til å legge inn nye podcaster ved å sende inn skjema her:
help.tunein.com/contact/add-podcast-S19TR3Sdf

Takk for tips! Disse tingene har jeg lurt på lenge  :+1:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

jorgror

Podcast appen i Teslaen er litt svak. Hvis man er misfornøyd vil jeg anbefale å prøve en podcast app på telefonen i stedet. Jeg bruker Overcast på iPhone og den fungerer glimrende. Skulle dog ønsket at Teslaen ble så god at jeg kunne klart meg kun med bilen.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

RuneW

Dette er vel en ting som plutselig blir mye bedre i en ny softwareversjon.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

sjokomelk

Sitat fra: RuneW på fredag 17. januar 2020, klokken 12:43
Sitat fra: ol3thomas på fredag 17. januar 2020, klokken 12:21
Man kan få tuneIn til å legge inn nye podcaster ved å sende inn skjema her:
help.tunein.com/contact/add-podcast-S19TR3Sdf

Takk for tips! Disse tingene har jeg lurt på lenge  :+1:
Vel og merke kan ikke du som lytter legge til en podcast. Det er de som publiserer den som må legge den til hos TuneIn. Ref. mitt innlegg tidligere i tråden.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA