Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID Buzz i media

Startet av Elmo, tirsdag 14. januar 2020, klokken 23:03

« forrige - neste »

unik42

Noen som kan forklare hva det er vi ser i bagasjerommet? Er det en benk? Falsk bunn? Noe opplegg for ekstra seterad?
2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

ToWalkOrDrive

Sitat fra: unik42 på fredag 28. januar 2022, klokken 12:44
Noen som kan forklare hva det er vi ser i bagasjerommet? Er det en benk? Falsk bunn? Noe opplegg for ekstra seterad?

Det er nok bare en "krakk" for å lage flatt gulv når du legger setene i midten ned... Og så kan du skjule en koffert med $10.000 under der....
Tesla Model Y                         2021-

aageaasved

er nok samme som multivan legger alt flat og du har en seng

daktari

Sitat fra: kodax på fredag 28. januar 2022, klokken 11:53
https://electrek.co/2022/01/27/leaked-peek-inside-the-new-vw-id-buzz-before-youre-supposed-to/
Takk for bra tips.
Det er veldig interessant å se fargene i dørkarmen der de ikke gadd foliere. Nedre del er en metallic oransje farge, mens øvre del er hvit. På bildet av nesen ser man også tydelig at formen på nedre støtfanger går langt oppover. Denne kommer til å bli ganske lik ur-Bulli med 2-tone lakk tipper jeg. Det er jo litt spennende, for familie-vans pleier jo ikke være det. Ganske lik konseptet. KAn bli spenstige lakkfarger også tipper jeg.

Videre er det interessant at de har byttet ut svart pianolakk fra ID_4 med hvit plast og metallic sølv plast. Litt usikker på om jeg er fan av hvitt ratt og hvit plast, men setene kan man kanskje leve med. MEn dette er vel en US-utgave og den trenger ikke bli lik som i EU.

Denne kan med rett utseende og rett pris selge bra tror jeg. Er knallblå nederst og sølv øverst kult?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

kodax

Tipper de kommer til å være spenstige i fargevalget for å skille den fra Multivan.
Tipper også den kommer til å selge svært godt, hvis VAG klarer å levere. Romslig el-bil  for ferie i post-koronatid kan ikke slå feil.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

grimli

Nye Multivan kan vel konfigureres spenstig nok: https://www.volkswagen-nyttekjoretoy.no/no/bilmodeller/nye-multivan-ladbar-hybrid.html

Blir egentlig litt skuffet om ID Buzz ikke får samme seteløsning som Multivan. Har i dag en Sharan vi gjerne skulle ha byttet ut, og trenger plass til 4 etterhvert ganske store barn og bagasje. Ønsker også AWD, så jeg håper det kommer ganske raskt.


Daniel_0007

Skuffet over interiøret, virker som de har bare gjenbrukt interiøret fra id3 men er som forventa egentlig.
Blir trolig dyrere enn id4 og da betaler man mye for plassen da kan man like gjerne gå opp til mercedes eqv.
Model 3 2019 LR Rwd

daktari

Out Of Spec Reviews er i Norge i disse dager og tester ID.buzz ut av Oslo mot Kristiansand.
https://www.youtube.com/watch?v=sUJdCObgVxE

Snart skal han og dama kjøre en Tesla til Nordkapp også.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA