Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Ladestasjons kartet navigasjon  (Lest 342 ganger)

Skrotten

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Ladestasjons kartet navigasjon
« på: Tirsdag 14. Januar 2020, klokken 18:20 »
Hei.
Min forrige bil var en E-NV200
På det kartet kunne jeg klikke på oppdater ladestasjoner og da kom det frem en del fler stasjoner.

På min nye leaf finner jeg ingen mulighet for dette, noen som vet hvor denne funksjonen er eller om det i det hele tatt er en mulighet mer.

chriso89

• Full Member
    • Vis profil
Sv: Ladestasjons kartet navigasjon
« Svar #1 på: Tirsdag 14. Januar 2020, klokken 21:23 »
 Hvorfor ikke bare bruke appen ladestasjoner på telefonen?  Mer oppdatert også

Joltus

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: Onsdag 15. Januar 2020, klokken 07:23 »
Hei.
Min forrige bil var en E-NV200
På det kartet kunne jeg klikke på oppdater ladestasjoner og da kom det frem en del fler stasjoner.

På min nye leaf finner jeg ingen mulighet for dette, noen som vet hvor denne funksjonen er eller om det i det hele tatt er en mulighet mer.
Dette virker på min.... Var faktisk en av måtene å fikse bruken av app på min. At eg gikk inn på ladestasjoner på skjermen og valgte å oppdatere. Da koblet den seg opp. Om det kom så mange flere vet eg ikke, men den lastet hvertfall ned noe.

Skrotten

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: Torsdag 16. Januar 2020, klokken 21:29 »
Finner ingen mulighet for å oppdatere ladestasjoner, får ta en tur innom forhandler og høre om dem vet noe.