Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjons kartet navigasjon

Startet av Skrotten, tirsdag 14. januar 2020, klokken 18:20

« forrige - neste »

Skrotten

Hei.
Min forrige bil var en E-NV200
På det kartet kunne jeg klikke på oppdater ladestasjoner og da kom det frem en del fler stasjoner.

På min nye leaf finner jeg ingen mulighet for dette, noen som vet hvor denne funksjonen er eller om det i det hele tatt er en mulighet mer.


chriso89

 Hvorfor ikke bare bruke appen ladestasjoner på telefonen?  Mer oppdatert også

Joltus

Sitat fra: Skrotten på tirsdag 14. januar 2020, klokken 18:20
Hei.
Min forrige bil var en E-NV200
På det kartet kunne jeg klikke på oppdater ladestasjoner og da kom det frem en del fler stasjoner.

På min nye leaf finner jeg ingen mulighet for dette, noen som vet hvor denne funksjonen er eller om det i det hele tatt er en mulighet mer.
Dette virker på min.... Var faktisk en av måtene å fikse bruken av app på min. At eg gikk inn på ladestasjoner på skjermen og valgte å oppdatere. Da koblet den seg opp. Om det kom så mange flere vet eg ikke, men den lastet hvertfall ned noe.

Skrotten

Finner ingen mulighet for å oppdatere ladestasjoner, får ta en tur innom forhandler og høre om dem vet noe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA