Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilling - utstyr og leveringsinformasjon

Startet av Trond.m, lørdag 11. januar 2020, klokken 18:06

« forrige - neste »

Egil Haugli

Hehe, nå som jeg har venta så lenge skal jeg nok gjøre alt jeg kan for å få utlevert denne i rimelig tid. Ellers kunne jeg godt la den stå der nede til mars mente mannen..
(Dessuten ser jeg du har bestilt i feil farge, ellers temmelig likt som min bestilling ;) )

vxc40

Har bestilt via Care By Volvo i april. Anslått levering i november.
Mulig disse har noe kortere leveringstid.

vxc40

Ny status i VOC appen i dag - «Produksjon fullført» og «Levering av bil er i gang»

Trond.m

Sitat fra: vxc40 på mandag 19. oktober 2020, klokken 14:23
Ny status i VOC appen i dag - «Produksjon fullført» og «Levering av bil er i gang»
Interessant 👍. Kan vi som kjøper bilen også se status på produksjon ?

Er det noen som vet om instruksjonsbok er tilgjengelig ?

oivindg

#124
Sitat fra: TM på torsdag 22. oktober 2020, klokken 07:44
Er det noen som vet om instruksjonsbok er tilgjengelig ?
Ligger på nettsiden til Volvo under Support. https://www.volvocars.com/no/support/manuals/xc40-recharge-pure-electric/2020w37

Har ikke klart å finne noe nedlastbart ennå.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

Oddaa

Sitat fra: vxc40 på mandag 19. oktober 2020, klokken 14:23
Ny status i VOC appen i dag - «Produksjon fullført» og «Levering av bil er i gang»
Har du da fått chassisnummer som du legger inn i appen, eller?

(Ser at jeg kun har fått ordrenummer og prosjektnummer.)


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90


oivindg

Det finnes videoer av XC40 med automatisk parkering (Park Assist) på nettet, men etter det jeg kan se er ikke dette noe man kan få på XC40 P8. Er det noen som vet mer om dette?

Bruker systemet parkeringssensorene, slik at dette kan være en funksjon som kan aktiveres med ny programvare seinere?
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

Egil Haugli

Er det noen her som nå har fått bekreftet dato på bilen sin?

oivindg

Jeg snakket med en Volvoselger på lørdag. Han sa at demobil ville bli tilgjengelig for prøvekjøring om rundt tre uker, og at de første kundebilene også vil bli levert ut da.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

eiskre


B142

Sitat fra: B142 på torsdag 16. januar 2020, klokken 11:08
La inn spesifikasjon hos forhandler nå. Bestilte:

- Intellisafepakke
- Loungepakke
- Lastepakke
- El stolpakke
- Lyspakke
- hengerfeste
- varmepumpe
- induktiv lader smartphone
- tonede ruter

Dvs omtrent alt av utstyr

Fikk beskjed om at bilen er ferdig produsert, og med levering rundt 15 november.

oivindg

Sitat fra: B142 på tirsdag 03. november 2020, klokken 19:51
Fikk beskjed om at bilen er ferdig produsert, og med levering rundt 15 november.
Kult! Blir spennende å høre hva du synes.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

Trond.m

Min er også ferdig bygget i likhet med mange andre. Men alle bilene holdes tilbake i påvente av SW oppdatering. Min selger hadde ingen informasjon om når det er klart, men han håpet å kunne levere bilen denne mnd.

alagerqv

Må sikkert ha mange av oppdateringene fra Polestar

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA