Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilling - utstyr og leveringsinformasjon

Startet av Trond.m, lørdag 11. januar 2020, klokken 18:06

« forrige - neste »

B142

En bil til 601 i konfigurator ender på 593 hos forhandler. Den største forskjellen er at loungepakken er 6000 kr for dyr i konfigurator, bortsett fra det så er det kun mindre forskjeller.

Budor

Kontrakt skrevet i dag. Ble Thunder grey med eksteriør styling, takspoiler, 20 sommer, tonede ruter, terskelplate m/lys bagasjerom, hengerfeste, skinn, skvettlapper foran og bak, varmepumpe, induktiv lader smartphone, 19 vintrer, gummimatte bagasjerom
Følgende pakker:
- Loungepakke
- Intelisafepakke
- Lyspakke
- Lastpakke
- El.stolpakke
Totalt med rabatter 600,-. Agrol er 4% men skal sjekkes ut for sikkerhetsskyld.
Gleder meg selv om det er lenge å vente. Her vil det være kvalitet og løsninger som er tilpasset nordiske forhold, og som ikke minst er gjennomprøvd og fungerer i motsetning til hva jeg leser om enkelte andre bilmerker.
XC40 Recharge P8 levert 4.desember 2020
i3 Marathon edition - okt 2018
2014 Volvo xc60 (polestar optimert) SOLGT
2012 Volvo c30 (solgt og byttet til i3)

anbjornk

Sitat fra: Budor på lørdag 18. januar 2020, klokken 15:58
Kontrakt skrevet i dag. Ble Thunder grey med eksteriør styling, takspoiler, 20 sommer, tonede ruter, terskelplate m/lys bagasjerom, hengerfeste, skinn, skvettlapper foran og bak, varmepumpe, induktiv lader smartphone, 19 vintrer, gummimatte bagasjerom
Følgende pakker:
- Loungepakke
- Intelisafepakke
- Lyspakke
- Lastpakke
- El.stolpakke
Totalt med rabatter 600,-. Agrol er 4% men skal sjekkes ut for sikkerhetsskyld.
Gleder meg selv om det er lenge å vente. Her vil det være kvalitet og løsninger som er tilpasset nordiske forhold, og som ikke minst er gjennomprøvd og fungerer i motsetning til hva jeg leser om enkelte andre bilmerker.

Gratulerer! Da er det bare å vente :)

Jeg antar at du er medlem (Agrol) siden du fikk 4%, eller klarte du å forhandle deg til samme rabatt?

Budor

Sitat fra: anbjornk på lørdag 18. januar 2020, klokken 16:12
Sitat fra: Budor på lørdag 18. januar 2020, klokken 15:58
Kontrakt skrevet i dag. Ble Thunder grey med eksteriør styling, takspoiler, 20 sommer, tonede ruter, terskelplate m/lys bagasjerom, hengerfeste, skinn, skvettlapper foran og bak, varmepumpe, induktiv lader smartphone, 19 vintrer, gummimatte bagasjerom
Følgende pakker:
- Loungepakke
- Intelisafepakke
- Lyspakke
- Lastpakke
- El.stolpakke
Totalt med rabatter 600,-. Agrol er 4% men skal sjekkes ut for sikkerhetsskyld.
Gleder meg selv om det er lenge å vente. Her vil det være kvalitet og løsninger som er tilpasset nordiske forhold, og som ikke minst er gjennomprøvd og fungerer i motsetning til hva jeg leser om enkelte andre bilmerker.

Gratulerer! Da er det bare å vente :)

Jeg antar at du er medlem (Agrol) siden du fikk 4%, eller klarte du å forhandle deg til samme rabatt?

Jepp, er medlem  :+1:
XC40 Recharge P8 levert 4.desember 2020
i3 Marathon edition - okt 2018
2014 Volvo xc60 (polestar optimert) SOLGT
2012 Volvo c30 (solgt og byttet til i3)

Trond.m

Har dere sett Thunderbolt grey og Glacier silver ?
Ble overrasket over at Thunder Grey en ganske lys, og at Glacier Silver så ut som hvit perle  :o

Her er et par bilder...Bilen i Thunder Grey er ikke XC40, men samme farge.

Trond.m

Og her er et bilde av fargeprøven på Sage Green. Den tror jeg kan bli litt tøff, da den er lys militærgrønn.

Trond.m

Bursting Blue metallic ser også bra ut. Eller hva mener folket ?

Trond.m

#52
Et annet bilde av Thunder grey. Konfiguratoren gir jo inntrykk av mørk / koksgrå metallic   :o
Minner mye om Galaxy Grey på Kona...som var uten pristillegg.
Synes det er litt vanskelig å si om jeg liker den. Det er en farge nesten helt uten metallic glans...grunningsgrå 😉




anbjornk

Flere av fargene kunne forsåvidt være aktuelle, men jeg er ikke fan av de sorte plastlistene rundt skjermbuene.... ikke fordi de ikke er praktiske, men fordi de får hulrommet i hjulbuene til å se større ut. For min del er derfor sort eller sort metallic mest aktuelt dersom det blir XC40.

batterimannen

Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Trond.m

fant dette bildet av Thunder Grey Metallic. Den er litt blålig, og ganske ulik den som vises i konfiguratoren.


Chimp

Ja samme greie som har blitt diskutert i polestar-grupper. Thunder Grey er mulig farge der også, men fargen som ser mørk grå metallic ut i konfigurator oppleves som "blass" blågrå i dagslys

Oddaa

Den som vurderer Thunder Grey bør ha sett bilen live før bestilling. Noen synes sikkert at den er tøff, noen vil trolig «hate» den.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Trond.m

Sitat fra: Oddaa på tirsdag 21. januar 2020, klokken 18:52
Den som vurderer Thunder Grey bør ha sett bilen live før bestilling. Noen synes sikkert at den er tøff, noen vil trolig «hate» den.
Ja, men de fleste farger venner man seg til. Blir ikke helt klok på disse XC40 fargene. Glacier er nesten hvit og Thunder Grey nærmest flat gråblå. Sage Green er kanskje den som tiltaler meg mest, men det virker litt skummelt med lysegrønn bil !

daktari

Fort gjort å bli lurt av hvitbalansen på kameraene, f.eks. blir Audi Galaxy blue knallblå på Samsung-telefoner, men er i virkeligheten mørk blågrønn.

Thunder Grey virker som en maling som er på militærbåter. Spesiell farge, veldig i tiden, men veldig spesiell synes jeg.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA