Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forsikring av elbil

Startet av Arnvid Øverbø, fredag 10. januar 2020, klokken 19:33

« forrige - neste »

arthur

Stusser litt på at medlemmer her legger inn konkrete spørsmål og ber om råd/hjelp, men ikke har vært innlogget siden hjelpen ble etterspurt for fire døgn siden.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

LFC

Betaler ca 3600,- i året for Nissan Leaf 2013 mod med full bonus og 16.000km.

Storebrand.
Brukte spisepinner «solgt»
Brudekjole «gitt bort»
2 skiver med Nugatti «solgt»
Pent brukt engangsgrill « i bestilling»

arthur

Medlemmet som stilte spørsmålet/startet tråden har ikke vært innlogget siden spørsmålet ble stilt for tre uker siden!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

elektrolux

Sitat fra: Arnvid Øverbø på fredag 10. januar 2020, klokken 19:33
Vil gjerne vite ka de andre betaler for å forsikre elbiler.  Gjensidige vil ha kr 710 pr mnd .  12000 km og full bonus .

Er omtrent det jeg betaler i året.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

kiwiehelt

Du må jo sjekke om du kan få gode forsikringsordninger igjennom jobben, jobbe du privat eller offentlig, er du medlem i fagforbund?

Ellers varierer jo forsikringen mye hva som folk har sagt tidligere, hvor bilen står parkert, hvor stor egenandel etc.

KLP har gode forsikringsordninger for kommune ansatte.

Jeg selv hadde forsikring igjennom KLP, tilbyr topp forsikring uten tillegg.

Jeg flyttet alt over til LO favør, da jeg sparte noen slanter i måneden.  Betaler 3600kr året for en e-up , 12000km året og 3000kr i egenandel.

LittleHammer

Jaguar I-Pace
DnB best med leiebil og 16k.
Bonus 75% og 5år+
Alle over 23 år.
Betaler ca 750 i måneden.

Ion betaler jeg 120 kr i måneden for (ansvar).
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA