Lokale elbilforeninger > Agder elbilforening

Garasjemekking før jul?

(1/5) > >>

ravn:
Ja da får jeg være først ut da.

Flott at vi har fått oss en egen tråd her.

Jeg holder på med denne SMSboksen min og skulle gjerne fått lånt meg en garasje for å montere den, må ut med setene i Revaen og det er ikke noe særlig uten tak over hodet.
Kunne jo kombinert det med litt felles mekking?

PLUTO:
Kult med eget fora for oss på Agder. Vi skal ta ut batteriet på Gunnar sin Think en dag før jul så da kan vi slå det sammen. vi skal da låne et verksted med billøft på Rige.

Vi var noen stykker og skrudde ut laderen av denne bil på lørdag. Dette for at en annen i foreningen kunne låne den. En bil mindre som står stille!

Jeg kommer tilbake med info om dag når jeg vet mer.

Ken:
Typisk for de som har tid om dagen til å lese E-post osv. Hrrrumf.

Jeg må takke Lars for dette fordi i dag tenkte jeg at folk blir irritert når de skal lese Elbil i samfunnet inlegg så finne de ut at det er bare en gruppe syforening folk som skravler .....!

Hvor stor plass er den lokale på Rige? Det blir PaKtrakr montering kanskje.Ken.

Jeg sender rundskriv om forumet i dag.

Olle:
Så vit jeg hvet så er det god plass på Rige. Vist du vill låne min garasje på Timenes så kan du bare komme. Jeg skal snart montere PackTrakeren på min Clio samt invitere andre som vill se. Vi snakker også om og vise dette på en Think.
Hilsen Kenneth

PLUTO:
Demontering av batteripakke er forskjøvet til etter jul på grunn av at verkstedet vi skulle være i er noe overarbeidet nå frem til jul. Jeg foreslår da en mekkedag hjemme hos Olle på Timenes i nær fremtid. Der er god plass i garasjen til to biler og en del gutter.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning