Hei Erik,
Har du en oppdatering på hvordan det gikk?

Du skjønner jeg er i akkurat samme situasjonen og lurer selv på om det er noe mer jeg må gjøre? Jeg fikk mail fra Santander om at var greit, men har ikke hørt noe mer og boksen for betalingsmetode er foreløpig ikke tikket av.
[/quote]
Heisann! Beklager sent svar, det kan jo være det er for sent nå - men det jeg gjorde var å ringe Tesla, de sendte da over en noe kryptisk faktura. Betalte da inn det beløpet som skulle inn som innskudd, og tok bare med betalingskvittering. Når jeg da kom til Tesla måtte de ringe inn til Santander for å få det satt i effekt, vet ikke helt hva som var galt - men de ordnet det der og da, så måtte bare logge inn med BankID og godkjenne diverse papirer. Alt ordnet seg, men ble litt frem og tilbake. Fikk også feil beskjed av Tesla, så endte med å betale innskuddet jeg skulle + 10 000 i reservasjonen, men dette var da ikke noe problem, det ble bare 10 000 mindre på lånet, de måtte imidlertid da ringe Santander igjen for å gjøre om dette, slik at alt ble riktig. Men, det ordnet seg. Så bare ta en telefon til Tesla, så skal det nok ordne seg

Bare ta med lånesøknadsnummeret når du ringer de

Lykke til!
Mvh
Eirik