Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lade-apper og sånt

Startet av Orbit, onsdag 13. mai 2020, klokken 09:37

« forrige - neste »

Amatøren

#15
Sitat fra: RJK på torsdag 14. mai 2020, klokken 18:28Det mest knotete var ved Legoland, og på laderne der. Måtte installere Easypark-appen og registrere meg, noe jeg måtte gjort uansett elbil jeg hadde hatt, inkludert Tesla. Ihvertfall så lenge man ikke hadde den installert fra før.

Hadde ikke problem ved Legoland. E.ON lader så det var bare å bruke E.ON kortet... E.ON Sverige. 😉 Får da med tilgang til E.ON i hele Europa.

Samme kundedatabase som Circle K Norge og Virta. Så har dere registrert dere hos Circle K Norge så bruk brikken som er registrert der på E.ON ladere.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

RJK

#16
Sitat fra: Amatøren på torsdag 14. mai 2020, klokken 19:12
Sitat fra: RJK på torsdag 14. mai 2020, klokken 18:28Det mest knotete var ved Legoland, og på laderne der. Måtte installere Easypark-appen og registrere meg, noe jeg måtte gjort uansett elbil jeg hadde hatt, inkludert Tesla. Ihvertfall så lenge man ikke hadde den installert fra før.

Hadde ikke problem ved Legoland. E.ON lader så det var bare å bruke E.ON kortet... E.ON Sverige. 😉 Får da med tilgang til E.ON i hele Europa.

Samme kundedatabase som Circle K Norge og Virta. Så har dere registrert dere hos Circle K Norge så bruk brikken som er registrert der på E.ON ladere.

Mener jeg prøvde mitt E-ON-kort, men ikke fikk det til å virke. Ville ikke åpne den eldrevne luken. Tenkte ikke på brikken fra plugsurfing, som er knyttet til denne, ei heller min Hyundai-brikke som er koblet til samme. Så da var det bare å sette i gang med å laste ned appen og registrere seg.

EDIT: Ser nå at "Moderator 2" har vært å moderert innlegget mitt, uten at jeg ser hva som er moderert vekk/endret på, men heller ikke har jeg fått noe info om hva det er reagert på. Det synes jeg egentlig veldig lite om.

Hva om modereringen gjør at innlegget ikke lenger reflekterer mine meninger, som jeg hadde lagt inn?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA