Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avbestilt bil/tilgjengelig for andre.

Startet av Amatøren, onsdag 25. desember 2019, klokken 09:40

« forrige - neste »

Amatøren

Sitat fra: Kølis på onsdag 25. desember 2019, klokken 09:32
Min 50' har kommet (avbestilt) - spurte når jeg var innom, om det er mulig å «iverksette» matrix på denne, svar: «ikke enda, men det blir det».
Her er'e mulig å få levert en fin 50' får nyttår!
🤗
Avbestilt? Hva kostet den 'snuoperasjonen' eller var det aksept for å gå for annen bil?
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

stesch

Hei Kølis, kan du si noe om bilen du har avbestilt, pris, utstyr osv, hvilken forhandler?

Elbilmannen87

Ifølge kontrakten så koster det 8% av kjøpssum å komme seg ut.
E tron!

Trond.m

Sitat fra: Elbilmannen87 på torsdag 26. desember 2019, klokken 10:59
Ifølge kontrakten så koster det 8% av kjøpssum å komme seg ut.
Ja, i teorien, men man betaler jo ikke noen hvis det er en kurant bil og man kjøper en annen (helst dyrere) fra samme forhandler.

stesch

Om det er noen som angrer bestillingen kan jeg være interessert i å overta kontrakten. Kun kontrakt og ikke noe mellomlegg. Send eventuelt melding.

No-name

Er det noe spesielt i forhold til utstyr og pris du er på jakt etter?

stesch

Dersom jeg konfigurerer bilen selv blir det vel Advanced Business med 19 toms dekk, omgivelseskamera og Night Vision. Men er vel ikke noe som er skrevet i stein.

No-name

Bestilte en Advanced Business utgave,  med omgivelses kamera og sportsseter som jeg ikke skal ha, men forhandleren beholder bilen selv.  Får sikkert lov å kjøpe den,  men den har ikke night vision.

stesch


No-name

Fikk aldri eksakt leveringsdato, i løpet av mars sa han. Møller Gjøvik..

alagerqv

Tviler på at forhandleren kan kreve deg for noe som helst annet enn evt noen hundrelapper for å endre litt papirer dersom bilen kan selges videre videre. Dersom den må selges med tap stiller det seg selvsagt annerledes, men de plikter å forsøke å redusere tapet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA