Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Medfølgende medlemsakp i elbilforeningen

Startet av Ketilwaa, fredag 20. desember 2019, klokken 10:08

« forrige - neste »

Ketilwaa

Jeg kjøpte M3 i juni, og har somlet litt med dette. Er det ikke et medfølgende elbilforeningen-medlemskap første år, eller noe sånt? Jeg googlet, og finner denne https://www.tesla.com/no_NO/support/norsk-elbilforening men denne knappen fungerer ikke.
Noen som vet hvordan jeg går frem?

Ketilwaa

Svarer meg selv med svar fra Elbilforeningen:

SitatNorsk elbilforening har i mange år hatt samarbeid om gratis medlemskap til Tesla sine kunder. Gratis medlemskap var et spleiselag mellom Elbilforeningen og Tesla, men denne avtalen har nå blitt endret. Elbilforeningen tilbyr nå 50% rabatt på medlemskapet til Tesla sine kunder.

Altså, 237 kr for det første året.

MbenzNo

Jeg hentet bil rett før jul, og fikk ingen velkomstpakke fra elbilforeningen. Når jeg prøver å registrere meg for Tesla 50% tilbud på elbilforeningens sider så trengs enten aktiveringskode eller brikkenummer for å fullføre innmeldingen. Dette lar seg ikke gjøre siden jeg ikke har fått noe fra Tesla.

Jeg får prøve en e-post til medlem@elbil.no for å høre.

Øggen

Sitat fra: MbenzNo på onsdag 22. januar 2020, klokken 23:08
Jeg hentet bil rett før jul, og fikk ingen velkomstpakke fra elbilforeningen. Når jeg prøver å registrere meg for Tesla 50% tilbud på elbilforeningens sider så trengs enten aktiveringskode eller brikkenummer for å fullføre innmeldingen. Dette lar seg ikke gjøre siden jeg ikke har fått noe fra Tesla.

Jeg får prøve en e-post til medlem@elbil.no for å høre.

Det e i første rekke tesla du må snakke med da dei "kjøpe" pakken av elbilforeninga gjennom avtalen deira.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Toalmar

Så nå får man kun 50% rabatt på medlemskapet i elbilforeningen hvis man kjøper Tesla.
Hentet ut min bil i mars og det var ikke med noen mappe i den. Sendte bare en e-post til elbilforeningen så fikset de medlemskapet :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA