Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Betalt oppdatering på akselerasjon ?

Startet av daggad, onsdag 18. desember 2019, klokken 17:56

« forrige - neste »

castortroy

Noen som føler bilen akselererer tregere siden siste oppdateringer rundt des/januar?

Ticadex

Sitat fra: Bellatrix på torsdag 19. mars 2020, klokken 17:36
Vil kjøp av denne oppdateringen påvirke forsikringen? Har spurt forsikringsselskapet om dette men greit å høre om andre evt. har hørt noe fra sine selskaper eller vet om det faktisk er noe lovverk som regulerer dette.

Noen som har funnet svar på dette?

Bellatrix

Jeg spurte Codan før jeg kjøpe boost og de sa at de ville ha varsel om slike kjøp. Da jeg tok kontakt igjen etter kjøp sa de at de skulle registrerte effektøkningen, men jeg trengte ikke betale noe ekstra.

Woodbear

Kjøpte denne, klarte ikke returnere innem 48timer. ga m3p start kicket Til kompisen mins  m3p, men den drar bra fra 30kmt ca.
Grei mellomløsning. Burde kostet rundt 9-10k og jeg tror Alle ville kjøpt.
performance modellen har så mye mere at jeg syns den er litt overpriset.

Hacken er bedre priset og med mere goodies

Brukt uante mengder penger på hus oppussing i alle år, demne nær bortkasta rent praktisk upgraden gir et større smil fortsatt enn 65 oled tv n og veggdassene 😂


2021 model 3 hvit performance.

GL1

Sitat fra: Woodbear på søndag 21. juni 2020, klokken 18:57
Kjøpte denne, klarte ikke returnere innem 48timer. ga m3p start kicket Til kompisen mins  m3p, men den drar bra fra 30kmt ca.
Grei mellomløsning. Burde kostet rundt 9-10k og jeg tror Alle ville kjøpt.
performance modellen har så mye mere at jeg syns den er litt overpriset.

Hacken er bedre priset og med mere goodies

Brukt uante mengder penger på hus oppussing i alle år, demne nær bortkasta rent praktisk upgraden gir et større smil fortsatt enn 65 oled tv n og veggdassene 😂

Går og lurer på å bruke litt feriepenger på dette selv... Det du sier er at den holder følge med M3P kun opp til 30km/t?
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Tom


jsa061

Var kjapt ute med å svi av litt feriepenger jeg også. Er ikke noe å si på guffen man får - den hugger godt til, men fikk en dose anger etter et par timer. Hvor ofte kjører jeg med gassen i bånn? ( Faktisk ikke så ofte!)  Endte opp med å feige ut og returnerte hestene innen 48 timer..

GL1

Sitat fra: jsa061 på mandag 22. juni 2020, klokken 12:29
Var kjapt ute med å svi av litt feriepenger jeg også. Er ikke noe å si på guffen man får - den hugger godt til, men fikk en dose anger etter et par timer. Hvor ofte kjører jeg med gassen i bånn? ( Faktisk ikke så ofte!)  Endte opp med å feige ut og returnerte hestene innen 48 timer..

Å, så det er angrefrist? Kjekt!
2019 TM3 AWDLR (FSD??)


Handyman

Sitat fra: Woodbear på søndag 21. juni 2020, klokken 18:57
Kjøpte denne, klarte ikke returnere innem 48timer. ga m3p start kicket Til kompisen mins  m3p, men den drar bra fra 30kmt ca.
Grei mellomløsning. Burde kostet rundt 9-10k og jeg tror Alle ville kjøpt.
performance modellen har så mye mere at jeg syns den er litt overpriset.

Hacken er bedre priset og med mere goodies

Brukt uante mengder penger på hus oppussing i alle år, demne nær bortkasta rent praktisk upgraden gir et større smil fortsatt enn 65 oled tv n og veggdassene 😂
Vi er forskjellige...jeg kjører kun i Chill, og selv til 9-10k vil det være bortkastede penger for meg.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

TeslaJan

Skulle jeg kjøpt boost ville jeg ikke betalt mer enn 4-5 tusen. Aksen er mer enn bra nok fra før og man kjører fra det meste i starten. Har LR AWD.

jkirkebo

Sitat fra: Handyman på fredag 16. oktober 2020, klokken 12:48
Sitat fra: Woodbear på søndag 21. juni 2020, klokken 18:57
Kjøpte denne, klarte ikke returnere innem 48timer. ga m3p start kicket Til kompisen mins  m3p, men den drar bra fra 30kmt ca.
Grei mellomløsning. Burde kostet rundt 9-10k og jeg tror Alle ville kjøpt.
performance modellen har så mye mere at jeg syns den er litt overpriset.

Hacken er bedre priset og med mere goodies

Brukt uante mengder penger på hus oppussing i alle år, demne nær bortkasta rent praktisk upgraden gir et større smil fortsatt enn 65 oled tv n og veggdassene 😂
Vi er forskjellige...jeg kjører kun i Chill, og selv til 9-10k vil det være bortkastede penger for meg.

Samme her. Jeg har ikke engang bedt om uncorking av vår X75D, den er mer enn rask nok i chill mode (6,2 sekunder 0-100 uten chill mode for de som ikke er uncorked, sikkert rundt 8 sekunder i chill).
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

hemi

det er gøy å powerslide tm3p, har en fast strekning på vei til trening som er lite traffikert og perfekt formet, regner det er det fullklaff :)

Steffinho

Sitat fra: helge89 på fredag 16. oktober 2020, klokken 12:39
Hva er pris på dette i dag?
Lurer også på dette. Ikke blitt foretatt noen justering der i dag?
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

TøddiVedder

Acceleration boost er kr 18.500 i appen min idag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA