Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mont Blanc takbøyler feil

Startet av TorT, tirsdag 17. desember 2019, klokken 18:56

« forrige - neste »

TorT

Til info, så har jeg fått denne mailen;

Kjære kunde

Vi sender deg denne mailen i forbindelse med at du har kjøpt et Mont Blanc Xplore takstativ RFX 201 hos oss i 2019.

Vi har fått beskjed fra Mont Blanc at det er gjort en feil i vognliste i forbindelse med bilmodellen Hyundai Kona. Takstativet RFX 201 passer ikke denne modellen og må byttes i et annet Xplore takstativ.

Det er viktig at takstativet ikke brukes ettersom det kan utgjøre en sikkerhetsrisiko.

Nye føtter sendes fra Sverige i dag og vi håper nytt kan sendes ut til dere i løpet av uken. Vi gir eventuell beskjed om retur av gammelt stativ. Ettersom omfanget er relativt stort og vi er midt i julerushet hos Posten kan vi ikke love når dere får forsendelsen. Vi er virkelig lei oss for at dette har skjedd og beklager følgende som oppstår.

Powerflux

Fikk samme mail og ble oppringt av Autoload i tillegg.
Bra oppfølging det :+1:
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

elKona

Nå er det en pakke på vei hit. Synes de har veldig god kundeservice til nå.

JEG

Fikk også varsel, men etter dette har det vært totalt stillhet. Flere SMS-er og mail, ikke noe svar. Makan til ubrukelig firma har jeg ikke møtt på.

Anbefaler alle å holde seg unna basert på erfaringene så langt.

Powerflux

Hmmm, så rart?

På det første settet jeg fikk var det en feil på den ene foten. En tlf til Autoload og ny ble sendt med en gang.
Så kom dette med feil modell, der kom det mail og oppfølgende telefon fra dem.
Nytt sett ankom i posten 10 dager etter.

Topp service så langt for min del :+1:
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

TorT

Jeg har også god erfaring. Ble oppringt. De sendte kjapt. Ferdig returlapp fulgte med, så veldig enkelt å returnere. God oppfølging.

De kan jo ikke lastes for at fabrikant hadde feil i tabellene sine.

JEG

Som jeg skriver er det manglende svar jeg reagerer på. Har nå fått svar og nytt takstativ er på vei. De mente de hadde sendt til feil e-post. Synes det er merkelig - og egentlig lite troverdig, da de bruker vel "svar" på e-poster. Og hva med SMS-ene?

Jaja, endelig får svar. Ser på Facebook at det er mange med meg som har slitt med å komme i kontakt med dem.

Og for all del: Det begynte meget bra ved nfo og bestilling, samt informasjon om feilen som ble gjort. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA