Hva er status på dette her?
Hva er "ulempen" med easee levert av circle K kontra å kjøpe den i en elektrobutikk og få en lokal elektriker til å installere
Å kjøpe lader og installasjon separat kan vel ha sine ulemper garanti/reklamasjonsmessig. Kjøper man dette samlet av et selskap og får det installert av dem, er garantien/reklamasjonen samlet. Hvis det blir feil på laderen senere og du har kjøpt den et annet sted enn av dem som gjorde installasjonen, har vel utsalgsstedet ikke noe ansvar for selve installasjonen. I noen tilfeller vet man kanskje ikke om problemet er knyttet til laderen eller det elektriske anlegget.
Sett ut i fra dette, ser jeg på det som en fordel å kjøpe laderen gjennom dem som installerer den. Med mindre de som selger den ikke har noe eget serviceapparat og sender ut tekniker/elektriker på sin regning hvis enheten får problemer.
Ellers er jeg her selv litt usikker, men spørsmålet er kanskje hva fordelen med å kjøpe den gjennom Cirkle K er. Så vidt jeg forstår er det også noe knyttet til app-løsning, men er det evt. slik også at det er en app hvis man kjøper standardproduktet?