Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken 50?

Startet av stesch, lørdag 14. desember 2019, klokken 23:32

« forrige - neste »

stesch

Har bestemt meg for å kjøpe tron 50. Valgene består mellom  å kjøpe launch edition med vinterpakke samt matrix og night vision som ekstrautstyr eller Advanced business og legge til Night vision samt Matrix. Noen som kan bidra med fornuftige valg, synes Night visision er et must.

Trond.m

Jeg synes Launch edition med stoffseter i kombinasjon med Matrix og Night Vision blir litt uvanlig. Hvis du ikke får med vinterhjul og serviceavtale med Launch, så blir jo ikke Advanced Business mye dyrere. I tillegg ville jeg lagt til omgivelseskamera og hengerfeste. Det blir et tilllegg på litt i underkant av 10.000. Det vil du nok få tilbake hvis bilen skal selges etter et par-tre år.

Machina

Fornuftige valg er svært subjektivt :). Ville nok gått for advanced Business. Du får med litt der til en hyggelig pris og så legge til alt annet du vil etter det. Sportsseter er hyggelig feks

No-name

Jeg hadde tatt ønskene mine til en forhandler,  la han lagge tilbud på begge variasjonar,  da ser du hva som lønner seg for deg. 

Utstyr du bare må ha, kjekt å ha hvis inkludert,  trenger ikke, og vil absolutt ikke ha..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA