Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Flate gummilister nederst på dørene løsner

Startet av nie, onsdag 11. desember 2019, klokken 11:52

« forrige - neste »

nie

Opplever at de flate gummilistene som sitter utvendig nederst på fremdørene løsner ved limet glipper. Andre som har opplevd dette, og er dette noe som Tesla tar på garanti? Har aldri opplevd dette på tidligere biler, hverken Tesla eller andre merker. Model x utlevert i september -17.

geear

Det er noen klips og noe greier der, problemet er at det fylles med sand og drit bak de, så buler de ut. Skjedde iallfall hos meg, og ble byttet for lenge siden. Måtte diskutere litt, men ble tatt på garanti.

Albedo

Listene på begge fordører løsnet etter relativt kort tid på min bil. (fra des 18). Fikk det fikset på garanti uten diskusjon da jeg var inne for å få CCS-oppdatering nå nylig. (Oslo Nord)

nie

Sitat fra: gr på torsdag 12. desember 2019, klokken 18:25
Det er noen klips og noe greier der, problemet er at det fylles med sand og drit bak de, så buler de ut. Skjedde iallfall hos meg, og ble byttet for lenge siden. Måtte diskutere litt, men ble tatt på garanti.
Takker, da får jeg ta en tur utom Kokstad.
Synes det var utrolig merkelig at de buler ut lokalt men klips er jo en grei forklaring. Da får de fikse dette og knirk i forstilling samtidig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA