Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan oppdatere Tesla-appen?

Startet av BMW850, onsdag 11. desember 2019, klokken 10:21

« forrige - neste »

BMW850

Har ikke hatt kontakt med Tesla-appen på over en mnd nå. Står kobler til.... og ukjent feil. Har både vært en rød og sort Tesla på bildet. Min er grå. Kan ikke huske at jeg noensinne har fått en oppdatering.

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

HKS

Slett appen og last ned på nytt fra AppStore eller Google Play.
Tesla Model 3 Long Range

BMW850

Holder på med det nå, får se om det funker ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

RBK

Aldri hatt trøbbel som dette men slett app. Skru deretter av & på tlf og så legger du inn app. Om ikke dette fungerer så prøv en annen tlf. Om dette heller ikke helper så kontakt Tesla på nummer som kommer opp i bilen når du Trykker T (du kjenner til dette  :))
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

BMW850

Aldri hatt trøbbel jeg heller på over 5 år med denne appen. Avinstallert app på både iPhone og iPad, restartet enhetene og installert på nytt. Samme greiene. Får nok bare ringe Tesla :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

Ringte 80011093. Får opp valg og blir bedt om å trykke #2 for problemer med bil, bluetooth osv. Den engelsktalende personen bare babler videre uten å registrere at jeg trykker 2 :P Ender med "Thank you for calling Tesla ::) "
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

1000kwh

Bestill service og skriv at du ønsker mobile service feks..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA