Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Zaptech bug i fw 2.8.0.1? (Trilling 10a)

Startet av svingen, tirsdag 10. desember 2019, klokken 16:02

« forrige - neste »

svingen

Etter oppgradering virker de som trilling har en "signatur" så zaptech tror det er type 2 til schuko fikk den her under lading av min pegot ion (på vanlig type2),lading stoppa og måtte restarte laderen,var heldig hvis på dagen så fikk gjort de før natta (så var ikke tom neste dag)   flere som har fått det her?                       
  "Kjøretøyet har trukket mer strøm en det skal. Ved bruk av Schuko-overgang og for kjøretøy i "simple mode", må ladestrøm begrenses til 10A. Utfør en omstart av ladestasjonen. Kontakt din ZAPTEC forhandler eller installatør om dette ikke løser problemet."
Etter restart får jeg nå 10a.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

elektrolux

#1
Du skal ikke bruke en schuko overgang på et mode 3 kompatibelt kjøretøy.

Da setter du jo lastfordelingssystemet ut av funksjon på ditt ladepunkt.

En mode 3 kabel til en Asia trilling koster kun 1190.- mens en "Salto" overgang koster 1400.-
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA