Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ett eller to set med Aero-felger?

Startet av joherszch, mandag 09. desember 2019, klokken 13:59

« forrige - neste »

joherszch

Hei!

Skal hente min Model 3 idag og såg at Tesla har "endret" min bestilling når det gjelder felger:

Når jeg logger in på Tesla sin hjemmeside:
18'' Nokian-vinterdekk (piggfri) med pinhjulfelger
På bestillingsbekreftetelsen står det:
18'' Nokian-vinterdekk (piggfri) med Aero-felger

Får man ett til sommer og et til vinterhjulene med Aero-felger? Eller kun et par som man forventes bytte mellom?



Anderskri

Hva står det på bestillingen din? Du får bare et sett hjul på utlevering, da andre får du på vianor til våren.

Jeg fikk bare med et sett aero kapsler, men 2 hjulsett.

Det skal vist bli ettersendt aerokapsler til de som har dette i bestillingen sin.


Vesel

Jeg fikk to sett hjulkapsler da jeg kjøpte bilen i mars. Det ene stod på bilen, som hadde vinterhjul påmontert da den ble utlevert, det andre ble utlevert av Vianor sammen med sommerhjulene. Solgte riktig nok det ene settet sammen med sommerhjulene, fordi jeg hadde kjøpt 19" Sport.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

knegg

På min står det "18'' Nokian-vinterdekk (piggfri) med Pinwheel-felger"
Har allerede kjøpt de små dekselene til å ha på.

Men sist jeg hentet min forrige model 3 så måtte de gå på "bakrommet" og finne frem Aero-deksel. Den var satt fram for henting uten noen ting. Man så rett inn på de rustne hjulnavene.  :-X
2020 Model 3

GL1

Pinwheel er vel standard felg uten Aerokaplsel?
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

knegg

Så hvorfor har TS fått byttet ordren? Har du ringt og hørt?
2020 Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA