Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2019 eller 2020 modell ?

Startet av b4lder, fredag 06. desember 2019, klokken 10:29

« forrige - neste »

b4lder

Jeg bestilte bil 10 oktober og får nå beskjed om at det er 2020 modellen som gjelder og at jeg kommer til å få den før sommeren, men selger kunne kanskje skaffe en 19 modell løpet av en mnd.  hmm... 19 eller 20 modell ?  Jeg må ut med 18 K ekstra for en 20 modell ( Ikke fått tilbud om Premium pakke til redusert pris 15 K )

GJ

Jeg hadde ikke vært i tvil, 2020, venter selv på den.  :+1:
2020 - Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak
2019- Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.Brannoffer på Sola..
-Sandnes

RJK

Sitat fra: GJ på fredag 06. desember 2019, klokken 11:36
Jeg hadde ikke vært i tvil, 2020, venter selv på den.  :+1:

Helt enig. Jeg ser intet som er negativt i forhold til 2019-modellen som jeg har, men ser at noe av det man kan savne finnes på 2020-modellen, hvor det å ha app-styring helt klart teller positivt.

Tror og at utlegget du har nå, vil svare seg dersom du skulle selge bilen senere. Tror helt klart at det vil bli en prisforskjell som er merkbar i favør av 2020-modellen.

Om det er nok til å tilbake hele utlegget, ville jeg kanskje ikke garantert, selv om jeg egentlig tror det og kanskje mere til. Men den vil uansett bli langt mere lettsolgt.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

b4lder

Takk for svar, plutselig ikke i tvil lenger :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA