Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

S60 2014 med 7 seter til 369k

Startet av julenissen2k, torsdag 05. desember 2019, klokken 12:36

« forrige - neste »

1000kwh

Mange her som svarer, men trådstarter er ute etter 7 seter. Rekkevidde er ikke så nøye. Da er faktisk denne den billigste med lavest km-stand på Finn. Ikke umulig å prute, men prisen er ikke steingal heller.

Enten så må han ned i årsmodell (jo nyere jo bedre) eller opp i kmstand.

Klykken

Sitat fra: Sense på fredag 06. desember 2019, klokken 07:50
Men de ligger jo på Tesla sine nettsider under "bruktbiler".
Se link.
https://www.tesla.com/no_NO/inventory/used/ms


Da har de dukket opp nå. De var ikke der for en dag eller to siden...
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

julenissen2k

Hjertelig takk for alle gode tilbakemeldinger. Det ble tydelig for meg at prisen på bilen var særdeles stiv.

Jeg var tilfeldigvis innom Tesla sine bruktbiler på morgenkvisten, og sannelig dukket denne opp til 360.000,- med ca 50.000km på telleren. Har allerede lagt inn bestilling.

Konstruksjonsdetaljer for din Model S

    85
    Bakhjulsdrift
    Long Range
    Grå metallic lakk
    Panoramatak i helglass
    19" hjul
    Svarte skinnseter
    Pianosvart innredning
    Standard innertak
    No Battery Performance
    Ingen karbonfiberspoiler
    Svarte bremsekalipers
    Superlading som betales per bruk
    Tech-pakke
    Ingen førerassistanse
    Ingen førerassistanse
    Smart Luftfjæring
    Ultra hi-fi lyd
    Vinterpakke
    Bakovervendte seter
    No - 19" Wheels with Nokian Studded Winter Tires

Klykken

Virker som et bedre alternativ! :) Mangler adaptiv cruise og autopilot denne.
Denne mangler sommerhjul, men det finner du billig på finn.no hvis du prøver deg nå på vinterhalvåret. Jeg betalte 10.000kr for helt nye Michelin-dekk på så og si ubrukte slipstream-felger i oktober. Med salg av gammelfelgene med utslitte dekk ble prisen 6.000kr.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

julenissen2k

Da skal jeg sjekke finn.no nærmere :-) Hvor lang leveringstid er det på bruktbiler fra Tesla? Bilen stod oppgitt til å være lokalisert på "Åros".

Klykken

Det er veldig varierende. Alt fra et par uker og opp, sies det. Du får sikkert bekreftet dette hvis du får kontakt med salgsavdelingen som håndterer bruktbiler. :)

Åros er øst for Drammen. https://goo.gl/maps/i7qC4pzxUwaJzUzf9
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Cowboystrekk

Hadde tenkt å selge min S60 med litt dårligere specs, 7-seter, og 2 års utvida garanti til 250k om jeg hadde solgt den nå så litt optimistisk pris for den bilen du vurderte først ja. Bra du fant en som gav en god del mer for pengene :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

julenissen2k

Jeg snakket med bruktbilavdelingen nå nettopp, og de vil frakte bilen til Drammen. Han antok at bilen ville bli levert ut før jul, men at de hadde utfordringer med å generere fakturaer som følge av nytt fakturasystem.

Sense

Sitat fra: julenissen2k på fredag 06. desember 2019, klokken 10:36
Jeg snakket med bruktbilavdelingen nå nettopp, og de vil frakte bilen til Drammen. Han antok at bilen ville bli levert ut før jul, men at de hadde utfordringer med å generere fakturaer som følge av nytt fakturasystem.

:laugh: Den fikk jeg høre for 5 mnd siden, når jeg ventet på ny bil.
Det burde være mulig å kjøpe noen bedre unnskyldninger på postordre, om ikke annet.
Tesla kan få lease denne unnskyldningen fra meg:

"Kjære Julenissen2K. Siden du åpenbart har garantert transport i form av reinsdyr til jul, så kan vi dessverre ikke prioritere slike priviligerte som deg. Årsaken er som følger:
- Vi instruerer alle våre kunderådgivere til å prioritere at alle kundene signerer en kontrakt aller først. Deretter flyttes kunden inn i den hyggelige køen sammen titusener forventningsfulle kunder med serviceklager, folk som ikke kommer fram på telefonen, folk som ikke får besvart sine mail, og alle andre som renner ned dørene her, og igrunn er en pest og en plage for bedrifter som oss, som bare ønsker å tjene penger.
Derfor vil jeg anbefale at du putter pengene til bilen i en konvolutt, slipper den inn i brevsprekken hos oss i administrasjonen, gjerne med 10% tips. Så legger vi navnet ditt i kurven, der vi trekker en heldig vinner hver måned. Vinneren får bilen sin levert til avtalt tid. Eller Teslatid, må vite....
Lykke til med Rudolf !"


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA