Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Midlertidige navn og navnsetting på nye modeller.

Startet av Gnist, mandag 02. desember 2019, klokken 23:27

« forrige - neste »

Gnist

Sitat fra: batterimannen på mandag 02. desember 2019, klokken 21:26
Senere i 2020 kommer for øvrig også neste modell i ID-familien. ID.4 er en elektrisk SUV som kan komme til å bli svært ettertraktet i Norge.

I.D. Crozz = ID.4

Administrator av dette forumet er dessverre alt for lat til å oppdatere navnet på dette underforumet.

La oss se om en lett provokasjon hjelper.

telcontar

Sitat fra: Gnist på mandag 02. desember 2019, klokken 23:27
Sitat fra: batterimannen på mandag 02. desember 2019, klokken 21:26
Senere i 2020 kommer for øvrig også neste modell i ID-familien. ID.4 er en elektrisk SUV som kan komme til å bli svært ettertraktet i Norge.

I.D. Crozz = ID.4

Administrator av dette forumet er dessverre alt for lat til å oppdatere navnet på dette underforumet.

La oss se om en lett provokasjon hjelper.

Tror admin er en person som jobber frivillig og gratis ved siden av sin vanlige jobb. Ville ikke kalt det for lathet...

Gnist

Sitat fra: telcontar på tirsdag 03. desember 2019, klokken 07:56
Sitat fra: Gnist på mandag 02. desember 2019, klokken 23:27
Sitat fra: batterimannen på mandag 02. desember 2019, klokken 21:26
Senere i 2020 kommer for øvrig også neste modell i ID-familien. ID.4 er en elektrisk SUV som kan komme til å bli svært ettertraktet i Norge.

I.D. Crozz = ID.4

Administrator av dette forumet er dessverre alt for lat til å oppdatere navnet på dette underforumet.

La oss se om en lett provokasjon hjelper.

Tror admin er en person som jobber frivillig og gratis ved siden av sin vanlige jobb. Ville ikke kalt det for lathet...

Om det et noen trøst, så har jeg alt anmeldt mitt innlegg over til forumadministator og sagt fra at noen hetser forumadministratoren.

Forumet drives av elbilforeningen som bør ha midler til å lønne administrator.

telcontar

Sitat fra: Gnist på tirsdag 03. desember 2019, klokken 12:09
Sitat fra: telcontar på tirsdag 03. desember 2019, klokken 07:56
Sitat fra: Gnist på mandag 02. desember 2019, klokken 23:27
Sitat fra: batterimannen på mandag 02. desember 2019, klokken 21:26
Senere i 2020 kommer for øvrig også neste modell i ID-familien. ID.4 er en elektrisk SUV som kan komme til å bli svært ettertraktet i Norge.

I.D. Crozz = ID.4

Administrator av dette forumet er dessverre alt for lat til å oppdatere navnet på dette underforumet.

La oss se om en lett provokasjon hjelper.

Tror admin er en person som jobber frivillig og gratis ved siden av sin vanlige jobb. Ville ikke kalt det for lathet...

Om det et noen trøst, så har jeg alt anmeldt mitt innlegg over til forumadministator og sagt fra at noen hetser forumadministratoren.

Forumet drives av elbilforeningen som bør ha midler til å lønne administrator.

Det er synd elbilforeningen ikke gidder å satse mer på forumet sitt, det er klart. Her bedrives mye informering om elbiler generelt.

Elbilforum admin

#4
Den enkleste måten å få tak i moderator og gjort endringer i forumet er å trykke på rapporterknappen.

Skriv gjerne inn i meldingsfeltet, at "her trengs det endringer".

Jeg får da en epost som om dette.

Den kommer jeg til å returnere med spørsmål om du har noen forslag til hva endringen bør gå ut på.

Dersom du ser på MBforumet, så ble den ryddet i på bakgrunn av en epost fra en bruker.

Hva jeg arbeider med i forumsammenheng finner du på Leafforumet.  Leaf 2010-2017.

Jeg tar samme prosess på AClading

Dette for at nye brukere skal kunne nyttiggjøre seg det som alt er lagt ut.

Ellers så savner jeg innspill på denne tråden:  https://elbilforum.no/index.php?topic=48917.0

Elbilforum admin

#5
Har vært i kontakt med Anita Svanes som er kommunikasjonssjef i Møller.

Hun sier at p.t. så bruker Volkswagen de prosjektnavnene som vi har listet opp som modellnavn.
Og de kan heller ikke gå ut med andre navn før bilene blir lansert, fordi navnene blir lansert samtidig.

Her har de en fremstilling over det de planlegger:   https://www.volkswagen.no/no/elbil/id-modellserien.html

Spørsmålet blir da hvor langt vi skal flytte oss fra Volkswagen i navnsettingen.
Dersom vi skal være tidlig ute og la brukere få diskutere rykter om nye biler, så blir prosjektnavnene sentrale.
Og de beste grunner taler for at vi følger VW.

Imidlertid så er I.D. Neo blitt lansert og fått navnet I.D.3. Og den endringen er gjort i dag i forumet.

Det er videre lagt inn veiledning under ID. Cross i oversikten.

Gnist


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA