Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Takstativ Leaf Tekna 2018 40 kWt

Startet av El Tore, tirsdag 03. desember 2019, klokken 22:21

« forrige - neste »

El Tore

Hei.

Skisesongen nærmer seg og jeg er på utkikk etter takstativ og skiholdere til min Leaf (Tekna 2018 40 kWt).

Ingen erfaring med takstativ og skiholdere, så lurer på hvilke merker/modeller dere anbefaler, hva som er forskjellen på de ulike alternativene, og hvor de har greie priser på slikt.

Har i utgangspunktet ikke behov for noe mer enn skiholder med plass til 2 par fjellski, men alltid greit med løsninger som er fleksible om behovet skulle endre seg.

MrOtto

www.autoload.no

Thule har en ny variant som synes å ha bedre aerodynamikk, mens Whispbar har noen som ser fine ut.

bjga

Jeg har takstativet fra Nissan. Skulle ha det for å kunne ta med en sykkel en gang i mellom. Når jeg skulle teste det fant jeg ut at de var tynne nok, men alt for brede til å passe med festene fra Thule :(  Jeg Har ikke jobbet noe mer med det, men hvis noen har en løsning på det hadde det vært kjekt med tips.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA