Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Mistet" bilen på app og konto

Startet av Joadal, onsdag 25. desember 2019, klokken 13:26

« forrige - neste »

Joadal

Idag ble jeg logget ut av appen. Etter jeg logget på igjen, var bilen min borte. Appen så ut slik den gjøre før jeg mottok den. Finner kun betalingsinformasjon og leveringsinformasjon når jeg logger på nettsiden også. Andre som har opplevd dette? Heldigvis fungerer nøkkelkortet..

jannor

#1
Min ble og borte en gang fra app. Gjorde følgende. Gå til settings på toppen av app venstre side og velg Notifications. Øverst skal du kunne velge bilen din. Men den var ikke borte fra konto den gangen.
April 2019: Blå metallic Tesla Model 3 LR AWD/HW3 FSD

Joadal

Mistenker at Tesla ikke har registrert/utlevert bilen fullstendig. Finner ikke bilen i appen.. Kan ikke ha noe å si at jeg ikke har koblet bilen til WiFi og oppdatert den siste oppdateringen? Tenkte jeg skulle se på den boost oppgraderingen i romjula, men det får vente.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA