Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Et par spørsmål om etron 50

Startet av Hyperstress, fredag 29. november 2019, klokken 21:03

« forrige - neste »

Hyperstress

Vurderer etron 50 og har par spørmål kanskje noen kan svare på her:

Er det vanlig ryggekamera på bilen dersom en ikke velger 360gr kamera?
Er vinterhjul og 1,99% rente inkludert i prisen på basisversjonen også? Jeg trodde ikke det, men når jeg ser på sidene til Audi i Moss i alle fall så ser det ut som at det er inkludert..(?)
Er kontrastlakkering at plasten rundt hjulbuer etc er i lakkert grå utførelse?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Pitil

#1
Vanlig ryggekamera er på plass ja. På kampanjemodellene skal vinterdekk være inkludert, selv på basismodellen (slik jeg har forstått det). Basismodellen har ulakkert grå plast på hjulbuer etc. Advanced Business har kontrastlakkering, og Advanced Sport har hellakkering i bilens farge. Kampanjen varer enten til 31.11.2019 eller 31.12.2019


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidligere:
Audi 100 Avant 2,3 E Quattro 1991 mod
Audi A6 Avant 2,4 Quattro 1999 mod
Audi A6 allroad 2,7 tdi 2011 mod
e-Golf 2018
Audi e-tron 50 Advanced Business++
Har nå:
Tesla model Y

tromsø

Jeg ble informert fra selger at det ikke er ryggekamera på bilen dersom man ikke velger 360 grader kamera.
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Trond.m

Sitat fra: Hyperstress på fredag 29. november 2019, klokken 21:03
Er kontrastlakkering at plasten rundt hjulbuer etc er i lakkert grå utførelse?
Ja, på Advanced Business og Sport er hjulbuer lakkert i fargen Manhattan grey. Det betyr at Advanced Business i Manhattan grey blir hellakkert uten tillegg i prisen.

hELgenen

Er man låst 100% på disse pakkene? Vil ikke ha store felger eller noe lakk på hjulbuer men ellers åpen for alt annet på Advanced Business eller Advanced Sport.

Trond.m

Sitat fra: hELgenen på fredag 29. november 2019, klokken 21:50
Er man låst 100% på disse pakkene? Vil ikke ha store felger eller noe lakk på hjulbuer men ellers åpen for alt annet på Advanced Business eller Advanced Sport.
Du kan legge til utstyr til pakkene, og dersom man oppgraderer Business til skinn / alcantara, så trekker de ut prisen for skinn / kunstskinn seter. Men jeg tror ikke du kan nedgradere Advanced til ikke å ha kontrastlakkering og 20 tom. Da tror jeg du må bygge på Launch. Men sjekk med forhandler for sikkerhets skyld. Da bør du gjøre det i morgen, for jeg tror prisen går opp 10.000 1. desember.

Elmic

Sitat fra: hELgenen på fredag 29. november 2019, klokken 21:50
Er man låst 100% på disse pakkene? Vil ikke ha store felger eller noe lakk på hjulbuer men ellers åpen for alt annet på Advanced Business eller Advanced Sport.

Jeg fikk beskjed om at det ikke var mulig å trekke noe ut av pakkene, men kunne fritt velge ekstra utover pakkene.
Bestilt e-tron 50 Advanced Business ++ 16.10.19

Amatøren

Hvis du vil ha 19" felger, men vil bestille Advanced Business eller Advanced Sport, så hør med selger om han har en kunde med bestilling med 19" som ønsker oppgradering.

Går fint å bytte hjul hvis begge er enige.


For oss er rekkevidde det viktigste i stedet for utseende og fikk 'nedgradert' til bedre rekkevidde med 19" felger (helt nye og ubrukte sommerhjul som forhandler oppbevarer til vi får vår e-tron 50).

Sitter nok en med oppgradering til 20" som synes vi er noen tullinger...
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Hyperstress

#8
Dersom en ikke bestiller komfornøkkel eller noe, må en da bruke fysisk nøkkel i en slags tenningslås, eller er det bare å trykke på startknapp?

Edit, ett spm til: Er det fortsatt slik at levering av bil med hengerfeste medfører usikkerhet og forsinket levering?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Amatøren

#9
Uten komfort nøkkel er det halveis keyless.

Trykk på nøkkelen for å låse opp, men det er start-stopp knapp inni hvis jeg forsto selger rett.

Skal du ha alarm så må du ha komfort nøkkel. Det er sammenkoblet i pakke.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Hyperstress

Det står takrails i utstyrslista. Er det ment takstativ som kan tas av og på, eller er det ment langsgående rails som takstativ kan festes i?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Tin

Det er ikke ryggekamera, og vinterhjul og 1,99 rente gjelder ikke basisversjonen.

tromsø

Sitat fra: Hyperstress på fredag 29. november 2019, klokken 22:13
Det står takrails i utstyrslista. Er det ment takstativ som kan tas av og på, eller er det ment langsgående rails som takstativ kan festes i?

Du må legge til takrails hvis du ønsker kunne ha takstativ. Dette er rails som stativet fester i.
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Trond.m

Sitat fra: Tin på fredag 29. november 2019, klokken 23:05
Det er ikke ryggekamera, og vinterhjul og 1,99 rente gjelder ikke basisversjonen.
Betyr det at Advanced Business også mangler ryggekamera. Kan det virkelig stemme ? Godt jeg la til omgivelseskamera, for det er uansett billig.

Tin

Sitat fra: TM på lørdag 30. november 2019, klokken 08:01
Sitat fra: Tin på fredag 29. november 2019, klokken 23:05
Det er ikke ryggekamera, og vinterhjul og 1,99 rente gjelder ikke basisversjonen.
Betyr det at Advanced Business også mangler ryggekamera. Kan det virkelig stemme ? Godt jeg la til omgivelseskamera, for det er uansett billig.

Ja, i følge "min" selger. Jeg la til omgivelseskamera i etterkant. Tok det for gitt at ryggekamera var standard, men det var det visstnok ikke. Holdt på å gå på en smell der.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA