Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Montering skvettlapper EV Mudflaps

Startet av S4e, onsdag 07. august 2019, klokken 18:24

« forrige - neste »

Redgarden

Sitat fra: Milo på torsdag 08. august 2019, klokken 09:09
Som sagt monterte jeg disse uten å løfte opp bilen eller ta av noen av hjulene. Det er litt trangt bak, men det går. Største problem er å få nok kraft til å trykke inn pluggene. Jeg brukte heller ikke vinkelgir

Samme her, var null stress.
----------------------------------------------
Har: Tesla Model Y LR - 2022-modell
Hadde: Tesla Model X75 - 2017-modell (MCU2, AP3, CCS)
Hadde: Tesla Model 3 LR - 2019-modell

TRK

Sitat fra: Arunav på torsdag 28. november 2019, klokken 00:24
Sitat fra: TRK på onsdag 07. august 2019, klokken 23:04
Snakker vi om samme type skvettlapp her, eller referer du til de kinesiske som har begynt å komme nå?
Jeg har hørt de er mye mere synlig en EV sine. EV sine er helt flate, og jeg synes ikke de er spesielt synlige, ihvertfall ikke fra siden. De kinesiske bygger vel litt over siden av nedre skjermkant og ses vel bedre fra siden.
Prisen er jo mye lavere da.

Hvor kan jeg kjøpe billigere North Edition? Jeg kan ikke finne det i Ebay eller aliexpress


De er på Ebay, søk etter "north edition tesla", men når du legger til frakt / mva er det ikke noe å hente. Begood har vel 15% denne uka, så det er kanskje så billig du vil få disse.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA