Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla shop er fylt opp

Startet av kodax, torsdag 28. november 2019, klokken 23:32

« forrige - neste »

kodax

Ser ut som Tesla shop er fylt opp med nye varer. Jeg bestilte meg telefondocking til 370,-: https://shop.tesla.com/en_no/product/model-s_x-quick-connection-phone-dock
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

geear

Noen som vet om iPhone med Apple sitt skinndeksel passer nedi?

Reagerte ellers litt på denne: "Only compatible up to iPhone 6 Plus at this time." Betyr det at den ikke støtter nyere telefoner enn iPhone 6, eller størrelsesmessig kun opp til 6 Plus?

kodax

Jeg gikk ut i fra at det var størrelsen det var snakk om. Jeg har X med skinnetui, skal oppdatere tråden når jeg har testet
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

geear

Nice. Foretrekker egentlig trådløs lading i bil, men madammen har fortsatt iPhone SE, og vil ikke ha noe annet. Den støtter ikke QI...

cra

Sitat fra: gr på fredag 29. november 2019, klokken 13:03
Nice. Foretrekker egentlig trådløs lading i bil, men madammen har fortsatt iPhone SE, og vil ikke ha noe annet. Den støtter ikke QI...

Lading med kabel er et must i Tesla. Eneste mulighet for å fiske fram telefonen fra under/mellom seter, inni/under mitkonsoller osv. etter aksellerasjoner...!  :laugh: :laugh:
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Smurfboy

Sitat fra: gr på fredag 29. november 2019, klokken 09:21
Noen som vet om iPhone med Apple sitt skinndeksel passer nedi?

Reagerte ellers litt på denne: "Only compatible up to iPhone 6 Plus at this time." Betyr det at den ikke støtter nyere telefoner enn iPhone 6, eller størrelsesmessig kun opp til 6 Plus?


Regner med at det er samme som S, da funker det ikke med deksel rundt telefonen på iPhone XS

Hodetelefoner

Går fint med deksel, hvis man bruker holderene beregnet for stor tlf.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA